מזור מזנקת 8%: חתמה על הסכם מכירה נוסף בארה"ב

מזור רובוטיקה בהסכם עם רשת בתי-החולים מהמובילות בארה"ב, לאספקת 4 מערכות רובוטיות מסוג Renaissance עבור 4 בתי-חולים שונים של הרשת

חברת מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת על חתימת הסכם ב-28 במארס 2013, עם רשת בתי החולים מהמובילות והחשובות ברשתות בתי החולים בארה"ב לאספקת 4 מערכות רובוטיות מסוג Renaissance עבור 4 בתי חולים שונים של הרשת ברחבי ארה"ב.

בבעלות רשת בתי חולים עשרות בתי חולים הממוקמים ברחבי ארה"ב. רכישת המערכות על פי ההסכם, הנה הרכישה הראשונה של מוצרי החברה על ידי רשת בתי החולים.

Renaissance, המערכת של מזור לניתוחי עמוד שדרה מונחים רובוטית, מאפשרת את ביצועם של ניתוחי עמוד השדרה ברמת דיוק מרבית תוך הפחתת הקרינה לה נחשפים המנותח והצוות הרפואי במהלך הניתוח. המערכת מאפשרת ביצוע ניתוחים זער פולשניים וכן ניתוחי עקמת ועיוותים מורכבים בעמוד שדרה.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה, אמר כי "זהו הישג חשוב ואבן דרך משמעותית מאד עבור מזור, בביסוס מעמדנו כחברה מובילה בשוק האמריקאי בפרט והעולם בכלל בתחום ניתוחי עמוד שדרה מונחי רובוט. אני מלא גאווה על ההסכם שנחתם ורואה בהסכם זה נקודת ציון בהיסטוריה והעתיד של החברה. חתימת הסכם זה הינה אבן בניין נוסף במימושו של החזון של מזור ומהווה נידבך נוסף בפיתוח העסקי של החברה בשוק האמריקאי.