הזמן לנגוס בתפוח? "קנו אפל - פוטנציאל לעלייה משמעותית"

קמליה קפיטל מרקט: "מעריכים כי ההשקעה במניית אפל נושאת עמה פוטנציאל לעליית ערך משמעותית ולפיכך מעניקים למנייה המלצת קנייה"

מאז שהגיעה לשיא של 700 דולר בספטמבר 2012, מניית אפל במגמת ירידה. כעת, ממליצים בחברת קמליה קפיטל מרקט על קניית המנייה: "אנו מעריכים כי ההשקעה במניית אפל נושאת עמה פוטנציאל לעליית ערך משמעותית ולפיכך מעניקים למנייה המלצת קנייה".

"חברת אפל סובלת מסנטימנט שלילי שמוביל אותה להיסחר ברמות תמחור אטרקטיביות למדי. אנו גם מעריכים, כי המודל העסקי של החברה, הגם שחשוף לאיומים לא מבוטלים, עדיין מעיד על עוצמה", כך כותבים היום (ד') כלכלני החברה בחברה בנייר עמדה חדש.

בקמליה קפיטל מרקט מציינים כי "שחיקה במרווח הגולמי, התגברות התחרות מצד מכשירים מבוססי אנדרואיד ונוכחות חלשה כרגע בשק הסיני, שצפוי להיות מנוע הצמיחה של שוק הסמארטפונים הנם הגורמים העיקריים שהובילו לירידה החדה במחיר המנייה.

"החברה צפויה להערכתנו להגדיל את קצב חלוקת הדיווידנדים וכן את קצב הרכישה החוזרת של מניות. בימים האחרונים נשמעים הערכות רבות על כך שהחברה צפויה להגדיל את היקף הדיווידנד השנתי לרמה שמעל ל-15 מיליארד דולר וכן לבצע הרחבה מסוימת של תוכנית הרכישה החוזרת של מניות".