012 מציעה טלפון, סלולר ואינטרנט מהיר ב-129 שקל

המבצע, שילווה השבוע בקמפיין תקשורתי נרחב, הוא לחצי שנה, ולאחר מכן המחיר יעלה ל-149 שקל ■ ההצעה כוללת שני קווי סלולר בתוכנית - אחד מהם ללא הגבלה בארץ ולחו"ל, השני עם 60 דקות שיחה ו-60 הודעות SMS

ברוח התקופה האחרונה, ניסיון נוסף לשבור את שוק התקשורת עם הצעות ערך במחיר מוזל: בימים הקרובים תשיק 012 סמייל, בשילוב מותג הסלולר שלה 012 מובייל, חבילת חיסכון חדשה הכוללת שני קווי סלולר, קו טלפון ביתי ואינטרנט במהירות 100 מגה, בעלות של 129 שקל למשך חצי שנה. בתום התקופה הזו יעלה המחיר ל-149 שקל.

המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי נרחב שיעלה בהמשך השבוע.

ההצעה כוללת שני קווי סלולר בתוכנית - אחד מהם ללא הגבלה בארץ ולחו"ל (ל-42 יעדים נייחים בעולם ובארה"ב וקנדה גם למספרים ניידים), וחבילת גלישה של 3 ג'יגה. הקו השני בתוכנית BASIC מציע 60 דקות שיחה, 60 הודעות SMS ועד 100MB גלישה; קו טלפון ביתי עם 100 דקות שיחה בחודש לכל היעדים בארץ, ונתב אלחוטי המאפשר גלישה באמצעות Wi-Fi..

מהירות גלישה של 100 מגה, יש לציין, אפשרית רק ללקוחות הטריפל בהוט. עבור מרבית הצרכנים התשתית הקיימת אינה מאפשרת את המהירות הזו בשלב הזה. במהלך השדרוג שעליו הודיעה לאחרונה הוט, הודיעה 012 כי תשדרג גם את לקוחותיה בהתאם מבלי לגבות תשלום נוסף.

היחידה מבין חברות הסלולר שכורכת כיום יחד שירות סלולר, קו נייח ואינטרנט היא סלקום, שביולי האחרון השיקה חבילות משפחתיות של 3 קווים סלולריים ללא הגבלה, קו נייח ללא הגבלה, גלישה בנפח 1 ג'יגה, ספק אינטרנט במהירות 10 מגה (כיום - עד 15 מגה) ושיחות לחו"ל מהקווי והסלולרי בעלות של 349 שקל. אפשרות נוספת לחבילת תקשורת של סלקום היא שני מנויי סלולר, קו ביתי ואינטרנט ביתי ב-249 שקל (199 שקל בחצי השנה הראשונה).

פלאפון עדיין מוגבלת ביכולתה לכרוך שירותים אלה יחד.