בניגוד לפרסומים: לפיד לא ייפגש הבוקר עם נתניהו

לפיד הדף אתמול את טענותיה של יו"ר האופוזיציה ובסטטוס נוסף שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "כלכלה לא משנים ביום אחד, וגם לא בשלושה שבועות. קודם כל צריך לחזור להתנהגות אחראית כדי שלא נהפוך להיות יוון או ספרד

בניגוד לפרסומים במהדורות הערב (שבת), אין הבוקר (א') שום פגישה בין שר האוצר יאיר לפיד לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

מתוכננת פגישה של צוותי העבודה של שני המשרדים - האוצר ומשרד ראש הממשלה.

בהמשך השבוע (ה') אמור לפיד להפיגש עם סטנלי פישר ולדון עימו בתוכנית הקיצוצים. רק לאחר מכן יציג שר האוצר את יעד הגירעון לראש הממשלה.

לפיד הדף אתמול את טענותיה של יו"ר האופוזיציה ובסטטוס נוסף שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "כלכלה לא משנים ביום אחד, וגם לא בשלושה שבועות. קודם כל צריך לחזור להתנהגות אחראית כדי שלא נהפוך להיות יוון או ספרד. אני יודע שזה לא קל, אני יודע שהגזירות מפחידות ואנשים לא גומרים את החודש, אבל מה שאנחנו מבצעים עכשיו הוא תיקון כואב והכרחי, והוא לא יימשך יותר מדי זמן".

לפיד הוסיף: "נהוג לומר שלישראלים אכפת רק מהכסף שלהם. אני לא מאמין בזה לרגע. הישראלים לא כועסים כי קשה להם - יום הזכרון המתקרב הוא תזכורת עצובה לכך שכבר עמדנו יחד בקשיים גדולים הרבה יותר - מה שמכעיס אותם היא התחושה שהכסף הולך למקומות הלא נכונים, ושהממשלה לא זוכרת שהיא צריכה להתייחס בחרדת קודש לכל אגורה מכספי המיסים שלהם".

נציין כי אתמול פורסם שלפיד שוקל להעלות את יעד הגרעון בתקציב ל-4.2% אולם ככל הנראה הנגיד פישר מתנגד לצעד זה.