סטלה הנדלר החלה רשמית תפקידה כמנכ"לית בזק

עלות שכרה של הנדלר בבזק תגיע ל-4.3 מיליון שקל בשנה ■ מהמעסיק הקודם הוט היא זכתה למענק פרישה נדיב בהיקף של 4 מיליון שקל, ועוד 2.4 מיליון שקל ברוטו בגין מלוא יתרת תקופת ההסכם שלה

סטלה הנדלר החלה היום (א') באופן רשמי את תפקידה כמנכ"לית בזק. אבי גבאי סיים ביום חמישי האחרון את תפקידו בחברה לאחר 15 שנה בקבוצת בזק, והוא יוצא לחופשה ארוכה, לאחר שהושלמה בינו לבין הנדלר חפיפה קצרה.

הנדלר נכנסת לתפקיד מנכ"ל בזק אחרי ארבעה חודשים בלבד מאז שעזבה את תפקידה האחרון כיו"ר דירקטוריון חברת הוט. שאול אלוביץ' יו"ר הדירקטוריון, עבד עם הנדלר בעבר בעת שהיא הייתה מנכ"ל 012 סמייל שהייתה בבעלותו.

עלות שכרה של הנדלר בבזק תגיע ל-4.3 מיליון שקל בשנה (שכר ובונוסים). מהמעסיק הקודם הוט היא זכתה למענק פרישה נדיב בהיקף של 4 מיליון שקל, ועוד 2.4 מיליון שקל ברוטו בגין מלוא יתרת תקופת ההסכם שלה בהוט עד אפריל 2014. עוד קודם לחבילת הפרישה, זכתה הנדלר בשנת 2012 לשכר בעלות של 5.2 מיליון שקל בהוט (מתוכו 974 אלף שקל בונוס).

הנדלר נכנסת לתפקיד בתקופה מלאת אתגרים לבזק, הן בתחום ההשקעות בתשתיות ובעיקר בכל הקשור לשאלה כיצד ייראה שוק התקשורת העתידי על רקע המשבר בהסדרת השוק ובצורך ביצירת מבנה שוק חדש שאמור לאפשר הקמתן של ארבע קבוצות תקשורת שיתחרו ביניהן, ובו בזק והוט ימכרו שימוש בתשתיותיהן הקוויות לפרטנר וסלקום.