ארד: זכייה בשני מכרזים בהודו בהיקף של כ-18 מיליון דולר

במקרה ששני המכרזים ימומשו במלואם, צפויה ארד לספק מוצרים בהיקף של כ-18.1 מיליון דולר במשך שנתיים החל מהמחצית השניה של 2013

חברת ארד קיבלה הודעה מתאגיד המים ההודי Delhi Jal Board, כי זכתה ביחד עם שותף הודי מקומי, בשני מכרזים שונים לאספקה, הקמה ותחזוקה של מדי מים משדרים בדלהי, הודו .

במקרה ששני המכרזים ימומשו במלואם צפויה ארד לספק מוצרים בהיקף של כ-18.1 מיליון דולר במשך שנתיים החל מהמחצית השניה של 2013 .

מדובר במכרז לאספקה, הקמה ותחזוקה של מדי מים משדרים (AMR) בדלהי, הודו. ארד תספק, בהתאם ובכפוף לקבלת הזמנות ובטחונות כספים, מוצרים על פני תקופה מוערכת של שנתיים החל מהמחצית השניה של 2013. במקרה שהמכרז ימומש במלואו, צפויה ארד לספק מדי מים בהיקף כספי כולל של כ-16.5 מיליון דולר.

בנוסף, החברה זכתה במכרז לאספקה, הקמה ותחזוקה של מדי מים משדרים (AMR) בעלי יכולת שידור סלולארי (GPRS) בדלהי. ארד תספק, בהתאם ובכפוף לקבלת הזמנות ובטחונות כספיים, מוצרים על פני תקופה מוערכת של שנה החל מהמחצית השניה של 2013. במקרה שהמכרז ימומש במלואו, צפויה ארד לספק מדי מים בהיקף כספי כולל של כ- 1.6 מיליון דולר.

תחום מדידת המים בהודו גדל ומתפתח כחלק מפרויקטים מקיפים בשדרוג מערכות הולכת המים במדינה כולה, במטרה להביא לאספקת מים סדירה במשך כל שעות היממה. קבוצת ארד ביצעה בשנים האחרונות פעולות שיווק משמעותיות בשוק ההודי והזכייה במכרזים אלו הינה עדות להגשמת מטרות הפעילות השיווקית המבוצעת בהודו.

גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד, מסר: "אנו שמחים לבשר על זכייתנו בשני מכרזים חשובים בהודו. זכיות אלו הינן פרי עמל של לימוד מאפייני השוק ההודי, מבנה התחרות וצרכי הלקוחות. בהתאם התחלנו בפעילויות שיווק ביבשת. מאמצי שיווק אלו כללו בין היתר, חבירה לשותף מקומי ראוי, התקנות ניסיון, הדרכות והכשרה והיכרות עם גורמים רלוונטיים. תקוותנו כי הזכייה במכרזים אלו, תהווה דריסת רגל חשובה , ותהווה פלטפורמה לזכייה במכרזים נוספים בעתיד".