Parko היישראלית השלימה גיוס של חצי מיליון דולר

אפליקציית פארקו הפעילה על מכשירי אייפון ואנדרואיד משמשת כרשת חברתית לחניות

קטגוריית האפליקציות למציאת חנייה, נחשבת לאחת החמות בעולם הסמארטפונים. חברות שונות כמו Parko, פינק פארק ו-TweetPark פועלות בה, לצד פתרונות נוספים הקיימים בענף. הסטארט אפ הישראלי - Parko גייס לאחרונה חצי מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Our Crowd בבעלותו של ג'ון מדבד והיזם גיגי לוי ,המנכ"ל לשעבר של 888.

בפארקו ישתמשו בכספי הגיוס להרחבת קהל המשתמשים שלהם, המונה היום כ-50 אלף. אפליקציית פארקו הפעילה על מכשירי אייפון ואנדרואיד משמשת כרשת חברתית לחניות. המשתמש מזהה מקומות חנייה אשר עומדים להתפנות על-ידי משתמשים אחרים, המודיעים על כך. המשתמשים המעדכנים על חנייה אותה הם עומדים לעזוב, מקבלים תגמול במטבעות וירטואליים אשר מאפשרים קבלת פרסים.

פארקו נוסדה בשנת 2011 על ידי תומר נוי-נר ,איתי דויד ומורן ברדה. הצוות מונה כיום עשרה עובדים. בשנה שעברה גברה פארקו על למעלה מ-80 מיזמים מובילים וזכתה במקום הראשון בתחרות ה"Israeli Mobile Challenge" בחסות גוגל, שמטרתה לגלות את היוזמות הטכנולוגיות החדשניות והיעילות ביותר בתחום הסלולר.