קמהדע זוכה להמלצה: "קנו את המניה - תזנק 25%"

כלל פיננסים בסקירה מסוף השבוע: "במקרה של הצלחה באירופה, השווי של קמהדע עשוי להגיע לכמיליארד דולר" ■ מעלה את מחיר היעד למניית החברה ל-48 שקל

קמהדע זכתה בסוף השבוע האחרון לסקירה אוהדת במיוחד מכלל פיננסים, שהגיעה לידי "גלובס", במסגרתה, תחת המלצת "קנייה", הועלה מחיר היעד של מניית החברה ל-48 שקל, פרמיה של 25% על מחיר השוק.

בסקירה מטעם ד"ר יואב קידר, יועץ מומחה כלל פיננסים ברוקראז', נכתב כי "במקרה של הצלחה באירופה, השווי של קמהדע עשוי להגיע לכמיליארד דולר". נציין כי מדובר בשווי של פי כמה וכמה על שווי החברה כיום, שנע סביב מיליארד שקל.

ד"ר קידר מסביר כי עד סוף השנה הנוכחית תפרסם החברה את תוצאות המחקר עם אלפא 1 במשאף לטיפול בחסר של AAT באירופה. "תאריך היעד הקרב והפוטנציאל הגלום המוערך על ידינו מחייבים העלאת מחיר היעד. הפוטנציאל בשקלול שני תרחישי הצלחה מביא לשווי חברה של כ-912 מיליון דולר", נכתב.

ד"ר קידר משרטט 2 תרחישי הצלחה, שניהם בהסתברות של 10% כ"א: תרחיש של הצלחה ברורה במחקר האירופי המלווה בהגעה ליעד המחקר העיקרי (גוזר שווי לחברה של 1.2 מיליארד דולר) ותרחיש של הצלחה חלקית (גוזר שווי של 625 מיליון דולר). בתרחיש של כישלון (הסתברות של 80%), שווי החברה יישאר סביב שווי הפעילות הקיימת - 250 מיליון דולר.