אלווריון מינתה מנכ"ל חדש במקום חזי לפיד - אסף קטן

קטן הצטרף לאלווריון ב-2010 ושימש עד כה כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ■ לפני כן כיהן בתפקיד סגן הנשיא לאסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-Media Layers

חברת אלווריון מינתה מנכ"ל חדש במקומו של חזי לפיד שהודיע לפני פחות משבועיים על התפטרותו לאחר פחות משנה בתפקיד. המנכ"ל החדש הוא אסף קטן, שהצטרף לאלווריון ב-2010. קטן שימש עד כה כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי.

במסגרת תפקידו, קטן היה מעורב ביוזמות העסקיות המרכזיות של אלווריון , ובינהן רכישת Wavion ב-2011, ושדרוג היכולות של החברה בתחום האינטרנט האלחוטי באמצע 2012. לפני המעבר לאלווריון קטן כיהן בתפקיד סגן הנשיא לאסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-Media Layers בתחום הפרסום במובייל, וכן במשרות ניהוליות בחברת קומברס. לפני כן עבד גם בחברת הייעוץ העסקי שלדור. קטן הוא בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

אמנון יעקובי, יו"ר הדירקטוריון של אלווריון, אמר כי "אנחנו שמחים שאסף הסכים לבקשת הדירקטוריון לקבל על עצמו את תפקיד המנכ"ל ולהוביל את החברה - אנחנו מאמינים כי הוא האדם הנכון בזמן הנכון".

לדברי יעקובי, "לקטן יש ניסיון רב בתעשיה. מהיותו חבר הנהלה, הוא מכיר את המתרחש באלווריון, את התרבות הניהולית והעסקית שלה, ובקיא באתגרים בהם החברה עומדת ותעמוד בתקופה הקרובה".

קטן עצמו אמר כי "אני מכיר באתגרים שעומדים בפנינו ואני מאמין שתוכנית ההבראה בחברה יאפשר לנו לחזור לצמיחה. כבר כיום אנחנו רואים את הניצנים של התהליך".

כזכור, לפיד התפטר מניהול אלווריון לפני כשבועיים ללא סיבה ברורה. יחד איתו התפטרה גם רובין האק, אחת מחברי הדירקטוריון בחברה. לאחר הודעת ההתפטרות, היו"ר יעקובי אמר כי גם ללא לפיד, "אלווריון מתכוונת להמשיך בתוכנית ההבראה שלה, שהתבטאה בשנה האחרונה במכירת חטיבת ה-WiMax לחברת טלרד, מכירת הזכויות על מספר פטנטים והתמקדות מחודשת בלהיות שחקן מרכזי בתחום ה-WiFi".