נחשף מחירו של הגלקסי S4 בישראל: 3,275 שקל

(עדכון) - מכשיר הדגל של סמסונג יתחיל להימכר בישראל ב-6 במאי ■ בסט מובייל היא הרשת הזולה ביותר ■ סאני, יבואנית סמסונג מובייל בישראל, תמכור את המכשיר ב-3,600-3,700 שקל ■ פרטנר ופלאפון מסרבות לחשוף את המחיר

חלק ממפעילות הסלולר (אורנג' ופלאפון) החליטו להודיע על הרשמה מוקדמת לרכישת מכשיר הדגל הבא של סמסונג - גלקסי S4. בעוד שמפעילות הסלולר שומרות את המחיר הרשמי שלהן קרוב לחזה ולא מוכנות להגיד עד כמה הן בכלל יהיו רלוונטיות בתחרות הזו, ל"גלובס" נודע כי המחיר שיבואנית סמסונג מובייל בישראל - סאני, מתכננת למכור אותו - 3,600-3,700 שקל לפי הערכות. מסמסונג לא נמסרה תגובה לידיעה.

רכישת המכשיר תהיה זמינה דרך האתר כבר מיום שני או שלישי הבא. מחירי מפעילות הסלולר צפויים להיות דומים לאלו שמופיעים באתר סמסונג מובייל.

כבר היום, חלק מרשתות האלקטרוניקה מציעות לרכישה את ה-S4, אבל לא במחיר זול. למשל, גו מובייל מאפשרת הרשמה מוקדמת ב-4,200 שקל (אספקה עד שבועיים). סלקום והוט מובייל לא מתכננות מכירה מוקדמת. כרגע בסט מובייל יהיו הרשת הזולה ביותר - 3,275 שקל.

מפעילות הסלולר יצטרכו להתאמץ מאוד ולהוריד קצת מהרווח שלהן, בשביל שהמחיר יקרוץ ללקוחות. היום עלות הגלקסי S3 עומדת בפלאפון על 3,070 שקל, בסלקום על 3,000 שקל, באורנג' על 2,900 שקל ובהוט מובייל 2,600 שקל. המחיר ברשת רמי לוי הוא 2,140 שקל. המחיר ברשת בסט מובייל הוא 2,280 שקל, כולל זרוע לרכב. צריך רק לקוות שהמפעילות הוותיקות לא יחליטו לגזור קופון על הלקוחות שלהם במחיר גבוה מהמחיר בענף.

צריך גם לזכור שמחירו של הסמארטפון לא נקבע רק על-ידי הייבוא הרשמי, כאשר הייבואנים המקבילים ימהרו להביא את הגלקסי S4 גם כן. ברוב המקרים מדובר במחיר נמוך יותר וכדאי לחכות ולראות מה יהיה.

כאמור, פרטנר הודיעה היום על מכירה מוקדמת בישראל של סמארטפון הדגל של סמסונג - הגלקסי S4. החברה צופה ביקושים ערים למכשיר, ולכן המכירה המוקדמת. פרטנר תחל לשווק את המכשיר ב-7 במאי, ומחכה עם פרסום המחיר שתגבה עבורו למועד ההשקה.

לדברי החברה, במסגרת המכירה המוקדמת ייהנו הרוכשים משליחות לבית הלקוח ללא תשלום, ו-200 הרוכשים הראשונים יקבלו דיבורית בלוטות' במתנה. ההרשמה המוקדמת תיעשה באמצעות רישום באתר החברה. החברה דורשת התחייבות לתשלום של 100 שקל במועד הרכישה, שיקוזז ממחיר הרכישה המלא.

סמסונג הציגה את הגלקסי S4 באירוע מרהיב ב-15 במארס. המכשיר כולל מסך 5 אינץ', משקל של 133 גרם ועובי 7.9 מ"מ. המסך מגיע ברזולוציית 1920 על 1080 פיקסלים בטכנולוגיית Full HD Super AMOLED, כאשר ניתן לתפעל אותו עם כפפות, והוא עשוי מזכוכית ממוגנת שריטות ופגיעות מסוג גורילה גלאס 3 של חברת קורנינג.

נתונים טכניים נוספים במכשיר, כוללים 2 ג'יגה זיכרון RAM, גרסאות של 16, 32 ו-64 ג'יגה נפח אחסון פנימי, יכולות הרחבה באמצעות כרטיס, מצלמה אחורית עם חיישן 13 מגה פיקסל וחיישן של 2 מגה פיקסל במצלמה הקדמית. ה-S4 כולל התקן בלוטות' 4.0, התקן אינפרה אדום לשימוש בטלפון בתור שלט רחוק לטלוויזיה ולמזגן וגם חיישני לחות וטמפרטורה.