מניית היום: מזנקת ב-6.5% בעקבות רכישת נכס בגרמניה

שיעור התפוסה בנכס הנרכש הינו 100% והוא מניב הכנסה שנתית בסך כ-32 מיליון שקל ■ הנכס מושכר ל-21 שוכרים, בהם 4 שוכרי עוגן, השוכרים כ-71% מהשטחים בנכס הנרכש, בהסכמי שכירות לטווח ארוך

חברת הנדל"ן בראק אן.וי , הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת 95% מהבעלות על נכס מסחרי מניב בצפון גרמניה, המשתרע בשטח של כ-60 אלף מ"ר, וזאת לפי שווי של כ-305 מיליון שקל (כ-65 מיליון אירו). העסקה צפויה להשלמה עד ל-31 במאי 2013.

בראק אן. וי. הינה החברה באמצעותה מרכזת קבוצת בראק קפיטל את פעילות הנדל"ן שלה בגרמניה. החברה נשלטת על ידי קבוצת בראק קפיטל המחזיקה בה כ-63%, ומנוהלת על ידי גל טננבאום ואופיר רחמים.

שיעור התפוסה בנכס הנרכש הינו 100% והוא מניב הכנסה שנתית בסך כ-32 מיליון שקל (6.8 מיליון אירו). הנכס מושכר ל-21 שוכרים, בהם 4 שוכרי עוגן, השוכרים כ-71% מהשטחים בנכס הנרכש, בהסכמי שכירות לטווח ארוך. יתרת תקופת השכירות של השוכרים הללו הנה כ-9 שנים בממוצע.

לצורך מימון העסקה, מנהלת בראק מו"מ מתקדם עם תאגיד גרמני בנקאי, לקבלת מימון בתנאי נון-ריקורס, ובהיקף כולל של כ-242 מיליון שקל (כ-51.5 מיליון אירו).

פרד גניה, ראש המחלקה הפיננסית בבראק קפיטל, ציין כי "החברה ממשיכה לאתר הזדמנויות לביצוע השקעות שמניבות לה ערך מוסף, כאשר הדגש הוא על נכסים בעלי פוטנציאל השבחה, עם שוכרי עוגן ותנאי מימון נוחים, שמגדילים את תזרים המזומנים השוטף של החברה. כמו כן, העסקה הנוכחית מבטאת את יכולתה של החברה להוציא אל הפועל עסקאות מורכבות בתוך זמן קצר. יכולת זו באה לידי ביטוי ברמת התגובה המהירה להזדמנות שנוצרה בעסקת off market, וביצוע כל ההליכים הנדרשים עד לחתימת העסקה, לרבות הסדרת המימון הבנקאי לעסקה".