"בריונות בסלולר, החברות הגדולות רוצות לחסל אותנו"

רמי לוי בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV: "כשנכנסתי לסלולר ייצרתי תחרות, הובלתי דרך כמו שהובלתי במזון" ■ מנכ"ל יופון, אריאל שרייבר: "לא יצליחו לחסל אותנו"

רמי לוי ומנכ"ל יופון, אריאל שרייבר, התארחו באחרונה בתוכנית "ברקוד" של "גלובס" TV, העוסקת בענף הסלולר.

- היו נביאי זעם שאמרו שכל-כך הרבה חברות לא יכולות לשרוד בג'ונגל הסלולרי, ושחלקן ייעלמו מהמפה. הופתעתם שזה לא קרה?

שרייבר: "אני לא יודע לדבר על אחרים. אני יודע שאצלנו הבידול העיקרי זה הטריפל החדש עם המזון והדלק, אנחנו באים עם הטריפל הגדול - יש לנו הרבה לקוחות שמשלמים אפס שקלים, 40-50 שקל זה הממוצע שלנו, וזה ימשיך לתמיד. המטרה שלנו היא לפעול לטובת הצרכנים לאורך זמן".

- רמי, מה אתה חושב על זה?

לוי: "מה שקורה אצלי זה שאני מראש מוכר בזול. לא חוכמה למכור ביוקר ולהוריד את המחיר, זה משחק. כשאני נכנסתי לתחום ייצרתי תחרות. הובלתי דרך כמו שהובלתי דרך במזון. כשאני נכנסתי, המחיר שהיה משלם הצרכן הוא 600-700 שקל בחודש, והיום הגענו למצב שמשלמים 90 שקל בחודש. התחרות היום היא בסך-הכול על 5-10 שקלים, למעלה או למטה".

- רמי, אמרו שבשלב מסוים תעזוב את התחום כי הוא לא אטרקטיבי בעיניך. זה נכון?

לוי: "אני חושב שאני היחיד שלמעשה היום גם נותן את השירות הנכון והטוב, וגם מרוויח כסף כדי שאוכל להמשיך ולשרת את הלקוחות שלי.

"היום גולן טלקום והוט מובייל רוצות כמה שיותר לקוחות כדי לקבל את הערבויות שלהן בחזרה (הערבויות ממשרד התקשורת - א.ה.). ברגע שהן יקבלו את הערבויות חזרה, תראה שהן יעלו את המחיר ל-110 או 120 שקל בחודש, ועדיין אנחנו נשמור על כך שהצרכן לא ישלם אצלנו יותר מ-88 או 90 שקל בחודש, גג".

- אריאל, יש בריונות בענף?

שרייבר: "כן, יש בריונות קשה מאד. החברות הגדולות והוותיקות מנסות לחסל אותנו. הן לא יצליחו".

לראיון המלא - צפו בתוכנית "ברקוד" של "גלובס" TV