פריון עולה 3%: חתמה על הסכם ל-3 שנים עם Ask.com

ההסכם, שאינו בלעדי, מחזק את פעילותה העסקית של פריון בשוק מנועי החיפוש

פריון , ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומים לתקשורת ושיתוף צרכנים, הודיעה היום (ד') על חתימת הסכם חיפוש והפצה, שאינו בלעדי, עם Ask.com לתקופה של שלוש שנים. Ask.com הינו מותג מוביל לשאלות ותשובות בקהילת החיפוש המקוון מקבוצת IAC .

שיתוף הפעולה עם Ask.com יאפשר לפריון להציע ללקוחותיה חוויית חיפוש ייחודית ומותאמת אישית, ויישומים נוספים. Ask מציע שירותי חיפוש כלליים לצד תשובות לשאלות רגילות עבור יותר מ- 100 מיליון משתמשים מכל העולם. כמו כן, Ask הינו ספק מוביל של פתרונות חיפוש מותאמות אישית עבור חברות תוכנה מובילות בעולם.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון אמר כי "אנו שמחים מאוד להוסיף את Ask.com כשותף שלנו בתחום החיפוש. אנו מאמינים כי הגישה הייחודית של Ask.com בסיוע למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים מתאימה מאוד ללקוחותינו. תנאי החוזה אמנם חסויים, אך אני יכול לומר שההסכם צפוי להניב תוצאות כלכליות טובות עבור פריון. הסכם זה אינו בלעדי, לתקופה של שלוש שנים ומאפשר לנו יציבות עסקית לזמן ארוך. בזכות שיתוף פעולה עם שלושה מנועי חיפוש שונים, פריון נמצאת כעת במצב הטוב ביותר בכל שנותיה לשיפור פתרונות החיפוש שהיא מציעה לטובת הפעילות העסקית של החברה ובסיס לקוחותיה הגדל".

"אנו מאד שמחים להתחיל את שיתוף הפעולה האסטרטגי הזה עם פריון", אמר אנדרו מורס, נשיא Ask Partner Network. "שותפות זו מהווה עבורנו הזדמנות להרחיב את הפעילות העסקית של Ask ולספק את פתרונותינו המותאמים למיליוני הלקוחות של פריון. אנו מברכים על ההזדמנות לשתף פעולה עם פריון לאספקת מוצרים מובילים ללקוחותיהם".