לפיד, האוזר וזקן בוועידת שוק ההון של ישראל 2013

בכירי מערכת הבנקאות, גופי הרגולציה ושחקנים נוספים בשוק ההון יעלו את הסוגיות הבוערות וידונו במציאות הפיננסית החדשה, במגמות ובאתגרים במטרה להתוות את סדר היום הכלכלי-ציבורי

מחזורי המסחר בבורסה בת"א צנחו, מספר החברות הרשומות למסחר רק הולך ויורד. מדוע זה קורה? מגמה עולמית? התהדקות הרגולציה? והכי חשוב: איך אפשר לטפל בבעיה הזו? במסגרת ועידת שוק ההון של ישראל 2013, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס", בשיתוף BDO זיו-האפט, יעסקו בהרחבה בנושאים הללו. הוועידה תתקיים במעמד שר האוצר, יאיר לפיד, ותכנס את בכירי מערכת הבנקאות, גופי הרגולציה ושחקנים נוספים בשוק ההון וביניהם: פרופ' שמואל האוזר יו"ר הרשות לני"ע; דודו זקן, המפקח על הבנקים וישי דוידי מייסד ומנכ"ל פימי.

להרשמה לוועידה - לחצו כאן

מושב הדיון "להעיר את הבורסה: מדד ת"א-100" יכנס מספר מנכ"לים מהחברות הגדולות: רוני סופר מנכ"ל גזית גלוב; אסי ברטפלד מנכ"ל קבוצת דלק; איל וולדמן מנכ"ל מלאנוקס. כמו כן ישתתפו בדיון פרופ' דני צידון משנה למנכ"ל, בנק לאומי ואסתר לבנון מנכ"לית הבורסה. את הדיון ינחה רו"ח ארז סופר, שותף מנהל של BDO זיו האפט, שגם יסקור את תמונת המצב הנוכחית בבורסה.

עוד תעסוק הוועידה באחד הנושאים הבוערים היום בשוק ההון: אשראי והסדרי חוב. מעל 20 מיליארד שקל כבר נכנסו להסדרי חוב, ועוד חברות צפויות להיכנס להסדר בשנה הקרובה. איך מתמודדים עם התופעה, מה אפשר לעשות אל מול גל הסדרי החוב ההולך וגדל, ואיך בכל זאת צריך לחלק אשראי?

במסגרת מושב הדיון "צונאמי הסדרי החוב והשפעתו על שוק ההון" ידונו בנושא חגי בדש, מנכ"ל פסגות ויו"ר איגוד בתי השקעות; עו"ד דן אבנון, מנכ"ל משותף הרמטיק; עו"ד אמיר ברטוב, שותף בכיר,משרד ליפא מאיר ושות'; פרופ' אמיר ברנע, המרכז הבנתחומי הרצליה ורמי לוי, בעלים ומנכ"ל שיווק השקמה. המנחה יהיה שי שלו, עורך מוסף שוק ההון של "גלובס".

ועידת שוק ההון 2013 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה יועלו הסוגיות הבוערות, תידון המציאות הפיננסית, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות את סדר היום הכלכלי-ציבורי. הוועידה תיערך ביום ב', 20.5.2013.