אלטשולר: "די עם אלו שבורחים ממסים וחיים באוניות ומטוסים"

בכירי שוק ההון דיברו בועידת ת"א גלובל של Bizportal ■ אליעזר פישמן: "מחסלים פה ענף אחרי ענף. הרסו את הסלולר, שוק ההון, הדלק"

גלעד אלטשולר תקף היום (ב') את התנהלותה של המדינה בהקלות המס שניתנו לחברות הגדולות והתייחס גם לעשירי המדינה אשר מנצלים את תקנות המס ומסיטים את החיים שלהם לחו"ל. "הקלות המס שניתנו לחברות הגדולות מטורפות ולא הגיוניות. מספיק עם אלו שבורחים לחו"ל וחיים להם באוניות ומטוסים", אמר.

אלטשולר אמר הדברים במסגרת ועידת ת"א גלובל של Bizportal. בפאנל לקחו חלק גם צבי סטפק יו"ר מיטב-דש, יגאל רונאי ראש החטיבה הפיננסית בדיסקונט, אליעזר פישמן בעל השליטה בכלכלית ירושלים, יאיר לפידות מנכ"ל משותף בבית ההשקעות ילין-לפידות ואמיר ברמלי יו"ר ומייסד קבוצת רוביקון.

"בהחלט יש עליהום על המגזר הציבורי ומרגישים את זה בכל מקום ובמיוחד בממשלה שמכוונת את השנאה כלפינו", אמר פישמן. "המוסדיים גדולים על השוק. הם לא יכולים להשקיע את כל מה שיש להם בשוק המקומי".

לדבריו, "הממשלה והרגולטורים מחסלים פה ענף אחרי ענף, הרסו את הסלולר, הרסו את כל שוק ההון, הרסו את ענף הדלק, אז מה רוצים שיהיה פה בורסה. יש פה רק קצת פעילות באג"חים וזהו זה. נקודה. מה רוצים שהמוסדיים ישקיעו בחברות שמחוסלות?".

** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס" **