טאואר בהסכם שת"פ עם TLi לפיתוח שבבים לשוק הסלולר

טאואר הודיעה היום על שיתוף-פעולה עם חברת TLi הקוריאנית, חברה המתמחה בתכנון שבבים לפיתוח חיישני האצה והפעלה לטלפונים סלולריים המבוססים על טכנולוגיית ה-0.18 מיקרון של טאואר-ג'אז

טאואר הודיעה היום (ב') על שיתוף-פעולה עם חברת TLi הקוריאנית, חברה המתמחה בתכנון שבבים לפיתוח חיישני האצה והפעלה לטלפונים סלולריים המבוססים על טכנולוגיית ה-0.18 מיקרון של טאואר-ג'אז. פיתוח השבב מאפשר ל-TLi לענות על צרכי ספקיות הטלפונים הסלולריים המובילות בעולם, הממוקמות בקוריאה.

תהליך 0.18um CMOS של טאואר הוא תהליך יציב ומדויק הכולל זיכרונות פלש ללא תוספת שכבות. בנוסף מאפשר התהליך שילוב חיישני CIS ו-MEMS באותה סביבת תכנות, מה שמאפשר ללקוחות לפתח מספר מוצרים רחב בזמן קצר.

שוק הטלפונים הסלולריים העולמי עמד בשנת 2012 על 1.7 מיליארד דולר כאשר 43% מיוחסים לפלאפונים חכמים עם חיישני ההאצה אותם מציעה חברת TLi .TLi צופה כי שוק השבבים המיועדים לטלפונים סלולריים המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית של טאואר-ג'אז יגדל בהתמדה. ייצור סדרתי של שבבים אלה צפוי להתחיל ברבעון השלישי של 2013.

"אנחנו מרוצים מאוד משיתוף-הפעולה על מוצרים אלה, אשר מאפשרים לענות על צרכי הספקים הטלפונים הסלולריים המקומיים בקוריאה וצפויים להיות החסכוניים ביותר בשוק. כתוצאה מהשימוש בתהליך ה-0.18 מיקרון המתקדם של טאואר-ג'אז הצלחנו להשיג הצלחה מהירה בפיתוח ואנו לקראת ייצור המוני", אמר סונואן הונג, סמנכ"ל TLi.

"קוריאה היא איזור חשוב להתפתחות טכנולוגית ותעשייתית ואנחנו מאוד נרגשים לעבוד עם שותפה הנמצאת בחזית הקדמה הטכנולוגית כמו TLi", אמר מייקל סונג, סמנכ"ל מכירות ונשיא טאואר-ג'אז בקוריאה. "TLi סמכה עלינו לפתח ולהביא לשוק את המוצרים האחרונים שלהם ואנו מרוצים מההתקדמות שאנחנו עושים באזור הזה שהוא ביתן של הרבה חברות סמיקונדקטור מובילות".