HTC החלה בעדכוני גרסה לדגמי ה-One X ו-S בישראל

העדכון לגרסת ג'לי בין של אנדרואיד - 4.1.1 זמין להורדה ישירות מהסמארטפון (FOTA), ללקוחות שרכשו אות דרך הייבואן הרשמי - טאץ' גרופ וגם ללקוחות מפעילות הסלולר

חברת HTC החלה בימים האחרונים בעדכוני גרסה לדגמי ה-One X שלה, לצד דגם ה-One S שזמין כבר מהחודש שעבר. העדכון לגרסת ג'לי בין של אנדרואיד - 4.1.1 זמין להורדה ישירות מהסמארטפון (FOTA), ללקוחות שרכשו אות דרך הייבואן הרשמי - טאץ' גרופ וגם ללקוחות מפעילות הסלולר.

דגמי ה-One X וה-One S הושקו בישראל בקיץ שעבר, עם גרסאות אייס קרים סנדוויץ' של אנדרואיד. עדכון הג'לי בין מספק למכשיר מהירות תגובה טובה יותר וגם שיפורים בצריכת הסוללה. מעבר לזה, יכולת גוגל Now, מספקת פרטים שונים העוזרים לנהל את היום של למשתמש. למשל, מתי לצאת לפגישה לפי עומס התנועה או בשימוש בארה"ב באיזו תחבורה ציבורית כדאי להשתמש, אילו מקומות בילוי יש ליד אותו אדם ועדכונים לגבי טיסה שצריך להגיע אליה.

דגם ה-X כולל צג בגודל 4.7 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי של 32 ג'יגה ומצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל.

המכשיר מגיע עם ממשק פשוט, שמאפשר צילום תמונה בתוך 0.7 שניות עם מיקוד אוטומטי מהיר. HTC גם שילבה פתרונות תוכנה לצילום תמונות בתנאי תאורה בעייתים, כמו חושך או צילום כאשר השמש נמצאת מאחורי האובייקט. באמצעות טכנולוגיית HDR, המשפרת את איכות התמונות, השמש לא הופכת את התמונות לשחורות.

דגם S מגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה ומצלמה של 8 מגה פיקסל.