אדם נהרג בפיצוץ ברמת חובב; חשש לנפגעים נוספים

בשעות הערב המוקדמות הרעיד פיצוץ עז את אזור התעשייה רמת חובב בנגב ■ כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של אדם אחד, וטיפלו ב-8 פצועים במצב קל

פיצוץ שאירע במפעל "טבע" ברמת חובב הביא למותו של אדם אחד, ככל הנראה עובד המקום, ולפציעתם של שמונה נוספים.

סמוך לשעה 19:20 התקבל דיווח על פיצוץ שנשמע מאחד המתקנים שבפארק התעשייה רמת חובב. כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של אדם אחד, וטיפלו ב-8 בני אדם נוספים שנפגעו באורח קל.

ממד"א מרחב נגב נמסר כי מרבית הפצועים סובלים משאיפת עשן, ככל הנראה לאחר שהגיעו לעזור לחברם שנלכד בשריפה שפרצה. הפצועים פונו לבית-החולים סורוקה בבאר-שבע, ובמקביל, כוחות מתוגברים נערכו מחוץ למתחם המפעלים על מנת לטפל בפצועים נוספים שעשויים להיות במקום.

אלי פרץ, מפקד תחנת כיבוי באר-שבע, סיפר לחדשות 2 באינטרנט כי "כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על השריפה שפרצה במפעל, כעת עוסקים האנשים בטיפול בחומר המסוכן שהתנדף בעקבות הפיצוץ". מפקד כוחות הכיבוי בשטח הוסיף כי בשלב זה לא ברור מה גרם לפיצוץ. במקביל, מנכ"ל מועצת נאות חובב אנדריי אוזן הורה על הקמת ועדת בדיקה בראשותו של הפרופ' עדי וולפסון.

מטבע נמסר כי "במפעל טבע-טק שבנאות חובב אירע הערב פיצוץ באחד הריאקטורים. כתוצאה מהפיצוץ נהרג המפעיל ומספר עובדים נוספים נפגעו עקב שאיפת עשן. כוחות הביטחון וההצלה טיפלו בנפגעים. טבע מביעה צער עמוק על האובדן ונמצאת בקשר רצוף עם הפצועים והמשפחות על מנת לדאוג לכל צרכיהם כתוצאה מאירוע קשה זה".