דנקנר לראשי הרשויות המקומיות: ותרו על מסע"ת התמיכה בי

(עדכון) - מרכז השלטון המקומי יקיים מחר מסע"ת כדי "להכיר בפעילותו החיובית ארוכת השנים של דנקנר, אשר רק בשבע השנים האחרונות תרם עבור יישובי הפריפריה למעלה מחצי מיליארד שקל"

ראשי הרשויות המקומיות למען נוחי דנקנר: מרכז השלטון המקומי יקיים מחר (ג') מסיבת עיתונאים במסגרתה יביעו תמיכה באיש העסקים נוחי דנקנר.

"נוכח השיח הציבורי בעניין נוחי דנקנר, רבים מראשי הרשויות המקומיות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית אשר יישוביהם זכו לתמיכה אדירה של קרן IDB פנו לשלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא ויו"ר מרכז השלטון המקומי, ובעצה אחת, החליטו לנקוט בפעולות תמיכה אקטיבית, ולעמוד לצדו של דנקנר", נמסר ממרכז השלטון המקומי.

במרכז השלטון המקומי מבקשים "להכיר בפעילותו החיובית ארוכת השנים של דנקנר, אשר רק בשבע השנים האחרונות תרם עבור יישובי הפריפריה למעלה מחצי מיליארד שקל, וזאת במקביל ליצירת עשרות אלפי מקומות עבודה בערי הפריפריה בפרט, ובמדינת ישראל בכלל".

מסיבת העיתונאים תחל ב-11:00 ולאחר מכן תוכננה צעדת תמיכה לעבר מגדלי עזריאלי, אולם הצעדה בוטלה בשל "תנאי מזג האוויר", כדברי מרכז השלטן המקומי.

דנקנר עצמו לא נשאר חייב ושיגר היום מכתב לראשי הרשויות, תוך שהוא מודה להם על התמיכה. עם זאת, הוא ביקש מהם לבטל את מסיבת העיתונאים: "ברצוני לבקש מכם לוותר על הפעילות המתוכננת למחר. הסיבה לכך היא שישנם גורמים העלולים לתת לרצון הטוב והאותנטי שלכם פרשנות צינית ולא נכונה".

"בתקופה האחרונה אני מקבל פניות רבות מראשי רשויות מקומיות ומאישי ציבור ביישובי קו העימות המבקשים לחזק את ידיי במאבק לייצוב אי.די.בי ולשימור אופייה כקבוצה ישראלית בבעלות ישראלית", כתב דנקנר. "בהמשך לכך התרגשתי לשמוע בתקשורת את הדברים החמים שבחרתם לספר על אי.די.בי ועליי בנוגע למחויבותנו העמוקה לגליל ולנגב, והקשר המיוחד שלנו עם יישובי קו העימות בצפון ובדרום.

"אנו ממשיכים כאן, בהנהלת אי.די.בי, לעשות לילות כימים על מנת לשרת את התחייבויותינו כלפי בעלי החוב ולהחזיר את הקבוצה למסלול של שגשוג וצמיחה. ההזדהות שלכם עמנו, והחיבור רב השנים בינינו לבין הציבור שאתם מייצגים מהצפון ועד לדרום, מחממים את לבנו ומחזקים את ידינו. אני משוכנע כי נצליח במשימה במהרה".