מניית היום: מזנקת בכ-5% בעקבות חוזה גדול באירופה

עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט: "בנוסף להיותה הזמנה ראשונה, עסקה זו מהווה אבן דרך באסטרטגית הרחבת השווקים שלנו ומשקפת את חדירתנו לשוק מטוסי הנוסעים האסטרטגי"

חברת אורביט טכנולוג'יס , המספקת פתרונות מתקדמים בתחומים של תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת, הודיעה היום על חתימת הסכם לאספקת מערכות מבוססות ORION לניהול תקשורת (CMS) ליצרן מטוסים אירופי. היקף העסקה - כ-11 מיליון שקל.

ORION הינה הפלטפורמה החדשה של אורביט לניהול תקשורת פנים, אשר מתבססת על תקשורת IP ברשת מבוזרת. ה-ORION הינה מערכת גמישה מאוד ומיועדת להתאים לכל סוגי כלי הטיס. הפלטפורמה מתאפיינת במידות קטנות במיוחד, יתירות גבוהה וביכולות קונפיגורציה בהתאם לצרכי הלקוח. גמישות הפלטפורמה מאפשרת לאורביט לענות לצרכים של שווקים רבים יותר מבעבר לרבות שוק מטוסי הנוסעים שהוא הפלח הגדול ביותר בשוק התעופה.

המערכות ישולבו במטוסים נוסעים מסחרי הנמצא כעת בשלבי פיתוח. על פי הערכת יצרן המטוסים, מאות מטוסים מסוג זה יימכרו עם השלמת פיתוחו, ועל כן עשויה עסקה זו להתרחב להיקף של כ-50 מיליון שקל בעתיד.

עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט: "אנו שמחים מאד על קבלת הזמנה ראשונה למערכת המבוססת על פלטפורמת ORION החדשנית של אורביט, שהינה פלטפורמת ה-CMS המתקדמת ביותר מסוגה בשוק. בנוסף להיותה הזמנה ראשונה, עסקה זו מהווה אבן דרך באסטרטגית הרחבת השווקים שלנו ומשקפת את חדירתנו לשוק מטוסי הנוסעים האסטרטגי. באמצעות עסקה זו, השוק הפוטנציאלי של עסקי מערכות ניהול התקשורת של אורביט גדל פי 4 לכ-100 מיליון דולר וכולל כעת את התעופה האזרחית".