סמסונג משיקה סמארטפון גלקסי S4 אקטיב - עמיד למים וחול

הסמארטפון החדש מבית סמסונג כולל גם מסך מגע בתקן Full HD בגודל 5 אינץ' ■ המכשיר יהיה זמין לרכישה בקיץ הקרוב בארה"ב ובשוודיה. מחיר עדיין לא פורסם

אחת התלונות הקבועות על סמארטפונים, היא חוסר העמידות שלהם מפני נזקי מים וחול, שנכנסים לכניסות המכשירים והורסים אותם. יצרניות כמו מוטורולה וסוני מובייל כבר השיקו סמארטפונים ממוגנים ועכשיו הגיע תורה של סמסונג להקשיח את מכשיר הדגל האחרון שלה - גלקסי S4. החברה הכריזה היום (ד') על גלקסי S4 אקטיב.

המכשיר החדש פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד - ג'לי בין (גרסה 4.1.2) כולל מסך מגע בתקן Full HD בגודל 5 אינץ', מעבד מרובע ליבות במהירות 1.9 ג'יגה הרץ, מצלמה אחורית עם חיישן 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 2 מגה פיקסל, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה (פנוי למשתמש כ-11 ג'יגה), משקל של 151 גרם וסוללה בהספק 2,600 מילי אמפר.

הגלקסי S4 אקטיב כולל הגנה נגד חול ומים (בתקן IP67), כך שניתן להשתמש בו ללא שום בעיה כאשר נמצאים בים או בבריכה. העמידות של המכשיר למים, מאפשרת לו להיות בעומק של מטר אחד במשך חצי שעה. מלבד זה, ניתן לתפעל את מסך המכשיר עם כפפות, כאשר הולכים להחליק על סנובורד בשלג.

המכשיר יהיה זמין לרכישה בקיץ הקרוב (לא צויין תאריך) בארה"ב ובשוודיה. מחיר עדיין לא פורסם.