נחשפה הזוכה ב-590 מיליון ד' בלוטו בארה"ב: קשישה בת 84

אחרי שבועות של סקרנות, התגלתה זהותו של הזוכה המאושר בהגרלת הלוטו האמריקנית - קשישה מפלורידה הגיעה אתמול למשרדי הלוטו במדינתה וביקשה לקבל את כל הסכום בתשלום חד פעמי

כמעט חודש אחרי הזכייה ההיסטורית בלוטו האמריקני בה אזרח אמריקני יחיד ניחש נכון את ששת המספרים בהגרלה וזכה ב-590 מיליון דולר, נחשפה הלילה זהותו של הזוכה המאושר - גלוריה מקנזי, קשישה בת 84.

מקנזי, שקנתה את כרטיס הלוטו הזוכה בשני דולרים בלבד, הגיעה למשרדי הלוטו במדינתה על מנת לאסוף את כספי הזכייה. אולי בשל גילה המתקדם בחרה בת ה-84 לקבל את הכסף בתשלום חד פעמי של יותר מ-370 מיליון דולר, אחרי ניקוי המסים, במקום לקבלו בתשלומים לאורך השנים.

בהצהרה שנתנה לאחר קבלת הכסף, סיפרה המיליארדרית החדשה כי סיכמה עם בנה לחלק ביניהם את הסכום במידה ומישהו בהם יזכה. לפני שקנתה את הכרטיס הזוכה בחנות מכולת מקומית, היא קנתה ארבעה כרטיסים שלא הביאו לה את אותו המזל.

"שחקן לוטו אחר היה אדיב ונתן לי לעקוף אותו בתור לקניית הכרטיס", סיפרה מקנזי. "אנחנו מודים על הברכה הגדולה שקיבלנו בזכייה הזאת, ומעריכים את ההתעניינות והדאגה של הציבור". למרות שאת, בני משפחתה של הזוכה ביקשו מהתקשורת לכבד את פרטיותם.

השנה האחרונה הפכה לאחת הרווחיות ביותר בתולדות תחרות הלוטו בארה"ב. בחודש מרס זכה תושב ניו ג'רזי ב-338 מיליון דולרים בהגרלה, וחודשים ספורים לאחר מכן התחלקו שני אמריקנים בכחצי מיליארד דולר.