מנכ"לית פפסיקו: רכישת סודה סטרים? "זה לחלוטין לא נכון"

(עדכון) - אינדרה נואי אמרה את הדברים ל-CNBC, על רקע שמועות בשוק כי סודה סטרים במגעים למכירתה לפפסיקו או לקוקה-קולה ■ המניה עלתה בכ-6% במסחר המוקדם בוול סטריט - התמתנות לעומת 13% מוקדם יותר היום

מנכ"לית פפסיקו, אינדרה נואי, טוענת היום (ה') כי מעולם לא שמעה על האפשרות לרכישת חברת סודה סטרים הישראלית. זאת, בניגוד לשמועות בשוק ההון לפיהן סודה סטרים מנהלת מגעים עם תאגידים גדולים בחו"ל למכירתה - פפסיקו וקוקה-קולה .

בשוק נפוצו שמועות כי המשא-ומתן החל כבר לפני כחודש, והוא עדיין בשלב הראשוני של הבדיקות ולא הבשיל לכדי עסקה. כמו כן, לא ברור אם מדובר בכלל ברכישה של סודה סטרים, פיתוח או שיתוף-פעולה עסקי - אם בכלל.

נואי אמרה היום בראיון במיאנמר כי היא שמעה היום "בפעם הראשונה" על המשא-ומתן של פפסיקו וסודה סטרים. בתגובה לרשת CNBC היא הוסיפה כי השמועות על המשא-ומתן הן "לחלוטין לא נכונות".

מניית החברה הישראלית מזנקת בכ-6% במסחר המוקדם בוול סטריט, התמתנות לעומת עלייה של כ-13% מוקדם יותר היום.

סודה סטרים , יצרנית המערכות הביתיות להכנת משקאות מוגזים, נסחרת בוול סטריט לפי שווי של 1.43 מיליארד דולר. מהחברה נמסר כי היא אינה מגיבה לשמועות וספקולציות.

לסודה סטרים יש 8 מפעלים בארץ ועוד 10 מפעלים בעולם. היא מייצאת את מוצריה לכ-45 מדינות. את שנת 2012 חתמה סודה סטרים עם עלייה של 55% במכירותיה. הכנסות החברה הסתכמו בכ-440 מיליון דולר.

החברה צופה גידול של כ-25% בהכנסותיה לשנת 2013 לעומת שנת 2012. בנוסף, החברה צופה גידול של כ-25% ברווח הנקי המתואם בשנת 2013, בהשוואה לרווח נקי מתואם בפועל של 50 מיליון דולר בשנת 2012.