פלאפון תחלק קונסולות אקס בוקס 360 לרוכשי ווינדוס פון 8

ניסיון להתניע את מכירות סמארטפוני ווינדוס פון 8 בישראל: מתנה בשווי 1,000 שקל - בשביל להמתיק במקצת את רמת המחירים הגבוהה של המכשירים

ניסיון מעניין של חברת פלאפון ומיקרוסופט להתניע את מכירות מכשירי הווינדוס פון 8 בישראל. פלאפון תחלק את קונסולת המשחקים אקס בוקס 360 בחינם ללקוחות שיקנו את אחד מסמארטפוני הווינדוס פון 8 הנמכרים ברשת, כגון סמסונג או נוקיה. מדובר בדגם הישן של קונסולת המשחקים של מיקרוסופט בגרסת ה-4 ג'יגה.

מדובר בניסיון להתניע את מכירות מכשירי הווינדוס פון 8 שעדיין לא התרוממו בישראל. לטענת חלק מיבואני המכשירים, כמות המכירות עומדת על יחידות בודדות ביום, ולפחות כרגע קשה להגדיר את חדירת הסמארטפונים עם מערכת ההפעלה של מיקרוסופט ככזו שאפשר להתגאות בה.

אחת הסיבות לכך היא חוסר באפליקציות מקומיות בווינדוס פון, בעוד שאפליקציות בנקאיות או חדשותיות כמעט שלא קיימות בפלטפורמה. בימים האחרונים הגיעו לחנות אפליקציית ההזמנות של דומינו'ס פיצה ושירות המוזיקה של פלאפון מיוזיקס, בעוד ששירות הניווט של ווייז אמור לצאת מגרסת הבטא בשבועות הקרובים.

החיבור של אקס בוקס וסמארטפוני ווינדוס פון על-ידי פלאפון, הוא כנראה מהלך שאמור היה להתבצע כבר מזמן. מיקרוסופט צריכה לנצל את החוזקות מחוץ לעולם הסלולר, כמו מערכות ההפעלה למחשב ותוכנת אופיס, בשביל לקדם את ווינדוס פון.

מחירי מכשירי ווינדוס פון 8 בפלאפון אינם סבירים בכלל. עלות לומיה 920 של נוקיה עומדת על 3,885 שקל, לומיה 820 נמכר ב-3,235 שקל ואטיב אס של סמסונג ב-3,070 שקל.

אולי מתנה של האקס בוקס 360, בשווי של קצת יותר מעל 1,000 שקל, תגרום ללקוחות להירתע קצת פחות מרמת המחיר.