טאואר: שת"פ חדש בהיקף של כ-20 מיליון דולר בשנה

מומחים בתעשייה צופים כי שוק ה-MEMS יגיע ל-21 מיליארד דולר ב-2017 ■ ראסל אלוואנגר: "תהליך RF MEMS המשולב הוא אסטרטגי עבור טאואר-ג'אז"

יצרנית השבבים טאואר-ג'אז ו-Cavendish Kinetics הודיעו היום על שיתוף פעולה לייצור המוני של מוצרי MEMS RF לשוק המכשירים הניידים.

התהליך מאחד את טכנולוגית NanoMech MEMS של Cavendish עם תהליך ה-Power CMOS ו-RF של טאואר-ג'אז. מטאואר נמסר כי השבב החדש עבר בדיקות מהימנות ומורכבות והראה יתרונות משמעותיים בגודל ובביצועים בהשוואה לטכנולוגיות אחרות הקיימות כיום בשוק.

מקורות בשוק מעריכים את היקף שיתוף הפעולה עבור טאואר בתוספת הכנסות של כ-20 מיליון דולר בשנה החל מ-2013.

"החבירה לטאואר-ג'אז שיש לה היסטוריה ויכולות חזקים ומבוססים ליצר מוצרים מהימנים וחזקים בכמויות גדולות מהווה יתרון מרכזי עבורנו," אמר דניס יוסט, נשיא ומנכ"ל Cavendish Kinetics. "טאואר-ג'אז הוכיחה את יכולותיה ליצור טכנולוגיות ותהליכים ואנחנו עכשיו בעמדה המאפשרת לנו לספק עשרות מיליוני רכיבים בחודש ולתמוך בשוק הצומח במהירות של מכשירים ניידים מתקדמים בטכנולוגיית 4G/LTE ".

ראסל אלוואנגר מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר כי "תהליך RF MEMS המשולב הוא אסטרטגי עבור טאואר-ג'אז ומבסס את מעמדה המוביל של החברה כ-Fab המתמחה בטכנולוגיות ייחודיות. טאואר-ג'אז היא ספק גדול לשוק מוצרי הצריכה בטכנולוגיית RF והחבירה ל- Cavendish מגדילה את נתח השוק שלנו".