טאואר: שת"פ עסקי עם הכנסות של עשרות מיליוני דולר בשנה

יצרנית השבבים ממשיכה את השת"פ העסקי עם חברת CMOSIS בייצור שבבים המיועדים ליישומי צילום מתקדמים ■ ההכנסות הצפויות - החל מ-2014

חברת טאואר ממשיכה את השת"פ העסקי עם חברת CMOSIS, בייצור שבבים המיועדים ליישומי צילום מתקדמים. השת"פ בין שתי החברות התחיל ב-2010 בתחום מוצרי ה-CMV (מערכת הדמייה תעשייתית), וכעת הוא מתרחב למוצר חדש בתחום, עקב גידול בביקושים והייצור. השת"פ צפוי להכניס לטאואר עשרות מיליוני דולר בשנה החל מ-2014.

משפחת מוצרי ה-CMV של CMOSIS מיוצרת במתקן הייצור פאב2 של טאואר במגדל העמק ומתבססת על טכנולוגיית ה-CIS של החברה בגיאומטריה של 0.18 מיקרון. הביצועים של החיישנים המיוצרים פותחו בשיתוף פעולה של CMOSIS ומומחי המחקר והפיתוח בטאואר-ג'אז.

לפי דוח חברת המחקר Yole Development על שוק חיישני התמונה (CMOS Image Sensors) שפורסם בשנת 2012, שוק מכונות ההדמיה התעשייתיות צפוי לצמוח בכ-5% בשנה במהלך השנים הקרובות. כמו כן מציין הדו"ח כי שוק ההדמיה התעשייתי המבוסס על טכנולוגיית ה-CMOS צפוי לתפוס נתח שוק של 50% בשנת 2015 ומעל 80% בשנת 2020.

לו הרמאן, סמנכ"ל תפעול ב-CMOSIS: "אנו נהנים מאוד ממערכת יחסים פורייה עם טאואר-ג'אז בשנים האחרונות. היכולת שלנו לחדשנות יחד עם ביצועים טובים ומהימנים, הטכנולוגיה המבוססת של טאואר ושילוב הניסיון של שתי החברות מאפשר יצירת מגוון רחב של פתרונות דיגיטליים מתקדמים" .

אבי שטרום, סמנכ"ל ומנהל בכיר בחטיבה העסקית בטאואר: "אנו מחויבים יחד להביא לשוק את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומטרתנו היא לצבור נתח שוק רחב גם בתחום הצרכני והתעשייתי של CIS".