בבילון מפנקת את המשקיעים: תחלק דיבידנד ב-80 מיליון שקל

המועד הקבוע יהיה 20 ביוני ויום התשלום יהיה 3 ביולי ■ לאחר החלוקה, יוותרו בידי החברה רווחים בהיקף של כ-30.9 מיליון שקל ■ לאחרונה רכשה החברה את הסטארט-אפ Woolik בתמורה ל-8 מיליון שקל במניות ובמזומן

בבילון הודיעה היום (ד') על חלוקת דיבידנד בהיקף 80 מיליון שקל או 1.61 שקלים למניה לבעלי המניות שלה. על פי ההודעה, המועד הקבוע יהיה ה-20 ביוני ויום התשלום יהיה ה-3 ביולי.

לאחר החלוקה, יוותרו בידי החברה רווחים לא מחולקים בהיקף של כ-30.9 מיליון שקל. מדובר על דיבידנד בשיעור של כ-7.2%, ומתוכו צפוי בעל השליטה לקבל, באמצעות החברות שבשליטתו, סך של כ-18.1 מיליון שקל.

בהודעה לבורסה נכתב כי "דירקטוריון החברה החליט להמליץ על החלוקה בהתבסס על הדוחות הכספיים ליום 22 במארס, ולאחר שבחן, בין היתר, את מקורות הפירעון להתחייבויות הקיימות והצפויות של החברה בהגיע מועד קיומן, את מקורות האשראי ואת תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה. הכל, בהתבסס על הסברים בנושא שניתנו על ידי הנהלת החברה".

נזכיר כי בתחילת החודש דיווחה בבילון על רכישת 100% ממניות הסטארט-אפ הישראלי Woolik בתמורה ל-8 מיליון שקל במניות ובמזומן. חברת ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות ייחודיים בתחום החיפוש באינטרנט, המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש ומשפרים את ערך הלקוח וחוויית המשתמש. על פי הודעת בבילון דאז, "סל הפתרונות של ווליק סינרגטי לתחום פעילותה של החברה וצפוי לסייע בשימור בסיס לקוחותיה והגדלתו ובתוך כך לתרום לשיפור ביצועי החברה".