תגובה לדיבידנד בבבילון: "צעד חיובי מאוד לבעלי המניות"

סמנכ"ל המחקר של דש ברוקראז': "פרט לתשואה הנאה המגולמת בדיבידנד, אנו רואים בצעד כניהול נכון של המניה, הקטנת רמת הספוקלציות בה וחשוב מכל איתות למשקיעים על מצבה האיתן של החברה"

סמנכ"ל המחקר של דש ברוקראז', ערן יעקובי, מגיב היום (ה') להודעת בבילון אתמול על חלוקת דיבידנד בהיקף 80 מיליון שקל לבעלי מניותיה.

יעקובי מגדיר את חלוקת הדיבידנד כ"צעד מבורך" ומעריך כי החברה תסיים את שנת 2013 עם כ-150 מיליון שקל לאחר תשלום הדיבידנד, לאור תזרים המזומנים החזוי. "אנו רואים בהכרזת הדיבידנד הנוכחית כצעד חיובי מאוד עבור בעלי המניות. פרט לתשואה הנאה המגולמת בדיבידנד, אנו רואים בצעד כניהול נכון של המניה, הקטנת רמת הספוקלציות בה וחשוב מכל איתות למשקיעים על מצבה האיתן של החברה", כותב יעקובי.

לגבי מצבה התפעולי של החברה, מסביר יעקובי כי ניתן לראות עלייה בתעבורת הגולשים באתרי בבילון, כאשר חלוקת הרווחים עם גוגל היא הרווחית ביותר עבור החברה.

נזכיר כי בתחילת החודש דיווחה בבילון על רכישת 100% ממניות הסטארט-אפ הישראלי Woolik בתמורה ל-8 מיליון שקל במניות ובמזומן. חברת ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות ייחודיים בתחום החיפוש באינטרנט, המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש ומשפרים את ערך הלקוח וחוויית המשתמש. על פי הודעת בבילון דאז, "סל הפתרונות של ווליק סינרגטי לתחום פעילותה של החברה וצפוי לסייע בשימור בסיס לקוחותיה והגדלתו ובתוך כך לתרום לשיפור ביצועי החברה".