Multi Surf בפלאפון: אינטרנט בסמארטפון, בטאבלט ובלפטופ

מדובר בשם יפה להגדלת חבילת הגלישה של הלקוחות, אך עם אפשרות שיתוף האינטרנט הסלולרי במכשירים האחרים

מפעילות הסלולר בישראל תמיד ניסו למקסם רווחים מהלקוחות שלהם. אחד הדברים המעצבנים הוא שמשתמשים לא יכולים לשתף את חבילת הגלישה שלהם על אותו קו בין שני כרטיסי סים.

הצורך לכך קיים אצל לקוחות שמחזיקים לפטופ או טאבלט עם מודם פנימי ורוצים לנצל את חבילת הגלישה הקיימת שלהם בסמארטפון ולא לרכוש חבילת גלישה חדשה. הפתרון במקרה הזה, הוא להשתמש ביכולת השיתוף של הסמארטפון ולרכב על החיבור הפעיל לאינטרנט עם עד 5 מוצרים נוספים. טכנולוגיות שנקראות Tethering או מובייל הוט ספוט.

לפני כשנה הוט מובייל ואורנג' ניסו למנוע מהמשתמשים שלהם לעבוד עם Tethering, כאשר אורנג' גבתה על כך 20 שקל ללקוחות חדשים והוט מובייל הורידה את מהירות הגלישה. הדבר הפסיק, לאחר שמשרד התקשורת התערב בנושא.

עכשיו פלאפון מנסה להציג חדשניות והיא החלה למכור היום (ב') את חבילת ה-Multi Surf שלה. מדובר בשם יפה להגדלת חבילת הגלישה של הלקוחות. פלאפון מציעה ללקוחות להגדיל את חבילת הגלישה מ-1 ג'יגה ל-3 ג'יגה בתוספת 20 שקל או מ-3 ג'יגה ל-5 ג'יגה בתוספת 30 שקל מעבר לעלות הבסיסית שהם גם ככה משלמים. למשל, 99 שקל לחבילה לשיחות ללא הגבלה.

בשביל לקבל את הסים הנוסף והאפשרות לחלוק את החבילה עם הלפטופ או הטאבלט, פלאפון גובה עוד 9 שקלים על חבילת גלישה שהלקוח גם ככה משלם עליה. בפלאפון אומרים שהם הראשונים להציע מהלך חדשני שכזה בארץ. לזכותה של פלאפון אפשר לציין, שהמפעילות המתחרות בענף בכלל לא מציעות אופציה שכזו.