50% מהנסיעות בגט טקסי משולמות דרך האפליקציה

חברת הסטארט-אפ הישראלית השיקה היום את האפשרות לשלם מראש דרך כרטיס אשראי גם ברוסיה; החברה תמשיך לספוג בעצמה את עמלת סליקת האשראי

מאמינים פחות במזומן: אפליקציית הזמנת המונית של GetTaxi רושמת הצלחה כשכמחצית מהתשלומים עבור נסיעות מתבצעים ישירות מהאפליקציה, ללא צורך במזומן ובהמתנה לקבלת עודף או חשבונית.

מאז שהושק השירות באוגוסט 2012 בישראל, יכולים משתמשי השירות להקליד מראש את פרטי כרטיס האשראי באפליקציה וכך לשלם על הנסיעה דרך הסלולרי, כשהחשבונית מגיעה למייל. למעשה, מדובר בסוג של ארנק סלולרי, שמאפשר לנסוע במונית ללא הצורך להסתובב עם ארנק פיזי בכיס או בתיק.

יש לציין כי עד השקת השירות של גט טקסי בישראל, ניתן היה לשלם באשראי במוניות באמצעות מסופון סליקה, אך הדבר הצריך תשלום עמלה שחל הן על הנהג והן על הנוסע. במקרה של גט טקסי, החברה סופגת את העלויות, כך שהנהג או הנוסע לא משלמים עמלת סליקה.

בתחילת החודש פנתה גט טקסי לחברי עמוד הפייסבוק שלה כדי לבדוק כיצד להתנהל בנושא עמלות הסליקה. החברה ציינה כי עמלת סליקה ממוצעת במוניות בעולם עומדת על 5%-8% וכי על מנת לכסות חלק קטן מהעלות החברה הגיעה להסכמה הדדית עם הנהגים על חלוקת הטיפים שנוסעים משאירים לנהגים בתשלום באפליקציה (אשראי). כ-650 גולשים השתתפו בהצבעה ו-70% טענו כי עדיף להשאיר את המצב על כנו ולא להשית את עמלת הסליקה על הנוסע או על הנהג.

לאור הצלחת מודל התשלום דרך האפליקציה, גט טקסי משיקה היום את השירות גם במוסקבה ובסנט פטרסבורג שברוסיה, שם החברה פעילה מאז מארס 2012 ומפעילה כ-3,000 מוניות.

לדברי מנכ"ל גט טקסי והמייסד-שותף, שחר וייסר, "השקת התשלום בכרטיס אשראי ברוסיה מקדם את החזון שלנו צעד נוסף, בו גט טקסי תשמש כבחירה המועדפת והפשוטה ביותר להתנייד בעיר. לאחר ההצלחה בישראל, השימוש בכרטיס אשראי ברוסיה יהפוך את חווית הנסיעה של הלקוח למהימנה, נוחה ואף חסכונית יותר מנסיעה ברכב הפרטי".
בימים אלה החברה עומלת על השלמת פיילוט של השירות בניו יורק ומתכוננת להשקה רשמית לאחר עיכובים רבים שלא היו תלויים בחברה אלא בענייני חקיקה מקומית.