רמי לוי יציע סלולר, אינטרנט, טלפון ושיחות בינ"ל בזול

לוי בדרך להקים מיזם משותף עם טריפל סי, 015 ופיי קול, שיציע חבילות תקשורת כוללות ומוזלות ■ המטרה - לייצר חלופה לחבילות המתגבשות בשוק של חברות התקשורת הגדולות ■ המיזם נמצא בשלב מתקדם של שיחות

איש העסקים רמי לוי מנסה לחולל שינוי נוסף בשוק התקשורת, והוא בדרך להקמת מיזם תקשורת חדש ביחד עם החברות טריפל סי, 015 ופיי קול. המטרה היא להקים פעילות שבמסגרתה יציעו ללקוח חבילת תקשורת הכוללת סלולר דרך רמי לוי סלולר, אינטרנט דרך טריפל סי, טלפוניה דרך פיי קול ושיחות בינלאומיות דרך 015. את המיזם ברמה השיווקית יוביל רמי לוי.

המיזם החדש שיוביל לוי אמור לייצר תחרות מול החברות הגדולות ותהליך התלכדות שבמסגרתו הן יעניקו סל שירותים כולל ללקוח. המטרה היא למכור חבילת תקשורת במחירים מאד זולים כדי לייצר חלופה לחבילות המתגבשות בשוק.

המיזם נמצא בשלב מתקדם של שיחות, ואולם עדיין לא נסגר, כך שפרטים מלאים על ההצעה הסופית עדיין אין.

החברות הקטנות בשוק חוששות מפני התהליך הצפוי בשוק בעקבות מדיניות משרד התקשורת להקים 4 חברות תקשורת גדולות במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי, שתביא לכך שהשוק למעשה ייסגר בפני חברות שאין להן מסה מספיק גדולה לקיים תחרות מול חברות כמו בזק והוט.

דרך הפעילות במיזם החדש ינסה לוי לחזק את הפעילות הסלולרית שלו, פעילות שעל-פי נתוני הניידות אינה מתרוממת אלא נמצאת דווקא בנסיגה. כחלק מהניסיונות שלו לחזק את הפעילות הסלולרית בדרך משלימה, לוי מנסה למכור טלפונים ואביזרים סלולריים, וכעת הוא מנסה להתרחב לכיוון מכירת שירותי תקשורת נוספים. לוי הוא גם שותף בחברת השיחות הבינלאומיות 015.

חברת טריפל סי היא חברת טכנולוגיה ופתרונות תקשורת שנכנסה לתחום ה-ISP לפני שנים אחדות, והיא נמנית עם החברות החלוצות בישראל בתחום הענן. החברה היא בבעלות רמי נחום ופועלת בעיקר במתן שירותי אינטגרציה ללקוחות עסקיים גדולים ומשווקת פתרונות של חברת יבמ וחברות ענק נוספות.

פיי קול היא חברה שמוכרת שירותי ערך מוסף בעולמות הטלפוניה.

החברות בוחנות בימים אלה האם הן צריכות רישיון ממשרד התקשורת, או שהן יכולות לפעול תחת הרישיונות הקיימים של כל אחת מהן. ככל הנראה הן מתכוונות לנצל את יוזמת משרד התקשורת שייצר רישיון משולב חדש שמקל על חברות התקשורת, בכך שמעבר מפעילות לפעילות לא יחייב אותן להפקיד ערבות נפרדת.