יוזמה ברשת: להפיל את דף הפייסבוק של יאיר לפיד

עומרי כהן, שהחל ביוזמה, טוען: לפיד הוא "הונאה אחת גדולה" - ולכן יש לדווח על עמוד הפייסבוק שלו כ"ספאם" או "הונאה"

הזעם והמרמור בציבור כלפי שר האוצר יאיר לפיד בגין הגזירות הכלכליות מביא את הגולשים לנסות לפגוע ללפיד ב"בטן הרכה": דף הפייסבוק שלו.

"סוגרים ליאיר לפיד את הפייסבוק!" - זהו שמה של היוזמה שהחלה היום (ד') בפייסבוק וכבר צברה מאות תומכים. הרעיון מאחורי היוזמה פשוט: לדווח על העמוד של לפיד כ"ספאם" ובכך להפיל אותו, ולו למספר שעות.

"ב-25 ביוני, יאיר לפיד, שר האוצר של מדינת ישראל, הכריז כי הוא לא רוצה לפגום בהתלהבות הדמוקרטית שלנו, אבל שרק נדע שעוד לא נולד המגפון שישמעו אותו בתוך ישיבת הממשלה", מסביר עומרי כהן, העומד מאחורי היוזמה. "חוצפן! אם יאיר לפיד לא מצליח לשמוע את זעקות העם דרך המגפונים בהפגנות, העם יגרום לו להקשיב דרך הכלי שהוא כל-כך מוקיר ואוהב...

"במהלך חודש יולי, כל מי שמרגיש שיאיר לפיד לא מקשיב לו, ששומע בכל התבטאות של שר האוצר עד כמה עמוק הניתוק שלו מהעם ומ'אחיו העבדים', שמרגיש את המשא על כתפיו מתגבר ומתעצם למרות ההבטחות לעתיד טוב יותר - שיעזור לנו להראות לשר האוצר שאנחנו עדיין כאן, אנחנו מאוכזבים וכועסים ושאין לו סיכוי להתעלם מאיתנו!".

כהן טוען כי לפיד פיזר הבטחות לציבור והפר אותן, ולפיכך מכנה אותו "הונאה אחת גדולה". זו הסיבה שהוא קורא לגולשים להיכנס לדף הפייסבוק של לפיד ולדווח עליו כ"ספאם" או "הונאה".

"גם אם נפיל את העמוד לשעות ספורות בלבד, יהיה זה מסר שאנחנו לא פראיירים, לא מטומטמים, יודעים מה קורה סביבנו ועדיין יכולים לזעוק זעקה אמיתית כשצריך - יאיר לפיד, תתעורר!", כתב כהן.