שיכון ובינוי: רווח של 63 מ' ש' ממכירת ההחזקה בכביש 6

כחלק מהסכם המכירה סוכם כי חלק מעבודות ההרחבה העתידיות בכביש יבוצעו על ידי החברה בת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות, בהיקף כולל של כ-470 מיליון שקל

קבוצת שיכון ובינוי הודיעה היום על השלמת העסקה למימוש חלקה בהחזקה של זכיין כביש 6 (חוצה ישראל) תמורת כ-683 מיליון שקל. שיכון ובינוי תמכור את כל יתרת חלקה (25.5%).

בעקבות המכירה צפויה שיכון ובינוי לרשום רווח של כ-63 מיליון שקל. במקביל, תמשיך שיכון ובינוי להחזיק כ-35% בחברה המפעילה את הכביש. שיכון ובינוי רואה את פעילות ההפעלה וההרחבה של כביש 6 כפעילות ליבה.

כחלק מהסכם המכירה סוכם כי חלק מעבודות ההרחבה העתידיות בכביש יבוצעו על ידי החברה בת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות, בהיקף כולל של כ-470 מיליון שקל.

יו"ר שיכון ובינוי, משה לחמני: "מכירת החזקותינו בכביש 6 תואמת את האסטרטגיה שלנו להשבחת נכסים ומכירתם בתזמון הנכון. כמו כן, העובדה שאנו מסיימים את דרכנו כבעלים בפרויקט זה לא מסיימת את דרכנו כיזמים ומבצעים מקצועיים, כך שנמשיך יחד לרשום פרקים נוספים בהיסטוריה של הכביש החשוב הזה".

מנכ"ל שיכון ובינוי, עופר קוטלר: "לאחר 15 שנים בהם היינו שותפים בכביש 6, והפגנו יכולות בכל המישורים - הקמה, זכיינות ותפעול, אנו מוכרים את הפעילות ברווח נאה ומצטיידים במזומנים שיאפשרו לנו להרחיב את פעילות הזכיינות בארץ ובחו"ל".