הטכנולוגיה של LiveU משמשת לסיקור הטור דה פראנס

החברה הישראלית מספקת תשתית להעברת תוכן על גבי רשתות אלחוטיות גם לשידורי מרוץ האופניים המצליח בעולם, חלוקת פרסי האוסקר והגראמי, הסופר בול, המונדיאל בדרום אפריקה, סיקור מסעות הבחירות בארה"ב והמשחקים האולימפיים בלונדון 2012

לאחר השתתפות במגוון שידורים חיים של אירועי ספורט, מספקת חברת לייביו הישראלית (LiveU) תשתית להעברת תוכן על גבי רשתות אלחוטיות גם לשידורי מרוץ האופניים המצליח בעולם, הטור דה פראנס.

ערוץ הספורט יורוספורט בריטניה משדר את המרוץ באמצעות הטכנולוגיה של לייביו. החברה והערוץ כבר שיתפו פעולה בעבר, במספר תחרויות ספורט.

לייביו, הוקמה בשנת 2006 על ידי שמוליק וסרמן, שמכהן כמנכ"ל, ואביחי כהן. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת העברת ווידיאו מכל מקום בו ישנה זמינות של רשתות אלחוטיות, בעיקר התדרים הסלולריים וכן רשת אלחוטית מקומית (Wi-Fi).

העברת התוכן על גבי הציוד של החברה, שיכול להתממשק לציוד צילום מקצועי, שימשה תחנות טלוויזיה בעולם באירועים גדולים כגון חלוקת פרסי האוסקר והגראמי, הסופר בול, המונדיאל בדרום אפריקה, סיקור מסעות הבחירות בארה"ב והמשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

ג'ני קינג, מפיקה ראשית ביורוספורט, הסבירה כי השימוש בטכנולוגיה של לייביו מאפשר לערוץ לשדר את המרוץ עם "תלות פחותה בלוויינים".