יחימוביץ': "אל תעברו להוט האלימה והכוחנית כלפי עובדיה"

יחימוביץ': "הם בונים על זה שפרסומת בכמה מאות אלפי דולרים, בעיצומו של מאבק עובדים, תמחק בקלילות את ההתנהגות האלימה והכוחנית של ההנהלה כלפי עובדיה... זה לא יעבוד. תשאלו את גיל שרון, ניר שטרן או עמרי פדן"

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', קוראת לציבור לא לעבור לחברת התקשורת הוט, בשל יחס ההנהלה לעובדים על רקע כוונתם להתאגד.

"יש לי בקשה קטנה: אל תעברו להוט", כתבה יחימוביץ' אמש (ב') בדף הפייסבוק שלה. "אני באמת משתדלת לא להיות יותר חריפה. לא הייתי מעלה את זה אם לא הפרסומת החדשה שלהם, המזיעה מרוב מאמץ למגניבות (שממילא לא הבנתי את הפואנטה שלה). פרסומת שמבקשת מכם לעבור אליהם, ממש בזמן שהם רומסים את העובדים שלהם.

"הם בונים על זה שפרסומת בכמה מאות אלפי דולרים, בעיצומו של מאבק עובדים, תמחק בקלילות את ההתנהגות האלימה והכוחנית של ההנהלה כלפי עובדיה. תמחק את העובדה שהם מסרבים בתוקף להכיר בהתארגנות החדשה שקמה לפני יותר מחודש. תמחק את הצעדים האלימים והברוטליים של העברת העובדים למיקור חוץ ופגיעה במובילי ההתארגנות. ובכן, זה לא יעבוד".

יחימוביץ' עורכת השוואה בין הוט לבין חברות אחרות בהן ניהלו העובדים מאבק להתאגד, דוגמת פלאפון וסלקום: "לא יעבוד גם הניסיון לסכל את ההתארגנות. תשאלו את גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, את ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, או את עמרי פדן, יו"ר ובעלים של מקדונלד'ס, שלומדים על בשרם איזה נזק התנהלות כוחנית כזאת גורמת לחברה".

יו"ר האופוזיציה מתחה ביקורת חריפה על פטריק דרהי, בעל השליטה בהוט, וכתבה: "מקוממת לא פחות העובדה שמי שכופה על העובדים מעבר להעסקה באמצעות קבלנים (או פיטורים) ומוביל את המהלך הוא הבעלים פטריק דרהי. אותו דרהי שמשך לידיו רק בשנת 2012 סכום אגדי של 237 מיליון שקל כתוצאה מחלוקת דיבידנד לבעלי המניות בחברה.

"לדרהי - יש. לפרסומות - יש. ללוביסטים שלהם שבאו לוועדת כלכלה כדי לנגוס עוד מהלקוחות - יש. ולמי לא נשאר? לעובדים הרגילים, שמפרנסים את משפחותיהם בעבודה קשה. היום הם משביתים את המערך הטכני, באמת בלית ברירה".

את הסטטוס שלה חתמה יחימוביץ' בפנייה לעובדי הוט ומסרה להם: "עובדי הוט היקרים, אני יודעת שההנהלה מספרת לכם שהשביתה לא חוקית ונוגדת החלטות בית משפט. זה שקר שנועד להפחיד אתכם ולמנוע מכם לממש את זכותכם לשבות ולהיאבק ביושר ובאומץ על תנאי העסקה שלכם. אז תהיו חזקים, אנחנו אתכם".

מהוט לא נמסרה תגובה לדברים.