טאואר מרחיבה שת"פ עם Nujira; בכמה יגדלו ההכנסות?

מקורות בשוק מעריכים כי ההסכם יניב לטאואר הכנסות של כ-25 מיליון דולר ב-2014 ולאחר מכן גדילה הדרגתית עד 50 מיליון דולר לשנה ב-2016

חברת Nujura מובילה עולמית בטכנולוגיית - Envelope Tracking - ET - וחברת טאואר-ג'אז הודיעו היום על הארכת הסכם השותפות בניהן שיכלול יצור של רכיב מודולארי Coolteq.L ET חדיש עבור מכשירי טלפון סלולרי תומכי LTE .

מקורות בשוק מעריכים כי ההסכם יניב לטאואר הכנסות של כ-25 מיליון דולר ב-2014 ולאחר מכן גדילה הדרגתית עד 50 מיליון דולר לשנה ב-2016.

טכנולוגיית ה-ET מסייעת להורדת הספק הצריכה של טלפונים חכמים G4 ולשיפור אורך חיי הסוללה באמצעות אספקת מגבר ההספק (PA) לאות הגורמת צמצום דרמטי של צריכת ההספק של ה-PA המשדר את האות לאנטנה.

כל מי שמשתמש בטלפונים G4, חווה התרוקנות מהירה של סוללות. טכנולוגיות רבות מפותחות כיום במטרה להוריד את כמות הצריכה בטלפונים מסוג זה, אבל ET הפכה להיות לסטנדרט הבסיסי ביותר בקרב משתמשי LTE רבים .

לפי ספקית המידע הגלובלית, IHS, התחזיות להכנסות השנתיות לאפליקציות אנאלוגיות למעגלים משולבים עבור טלפונים ניידים G4 מראות גידול מ-827 מיליון דולר ב-2012 לכ- 2.9 מיליארד דולר עד 2017, בשיעור צמיחה שנתי של 29% במהלך החמש השנים הבאות.

טים היינס, מנכ"ל Nujira אמר כי "בשנה האחרונה, יצרנו יחסים מצוינים עם טאואר-ג'אז; התהליכים שלהם מספקים לנו שילוב מושלם של ביצועים אנאלוגים גבוהים ויכולות Power Management. למוצר ET של Nujira יש רוחב פס הגבוה ביותר, תחום מתחים הרחב ביותר, slew rate מהיר ביותר ועכבת מוצא הנמוכה ביותר בשוק, המציבות דרישות טכנולוגיות גבוהות מאד. טאואר-ג'אז עומדת בכול הדרישות המחמירות ועובדת קרוב מאוד אלינו על מנת להבטיח שעורי הצלחה גבוהים וכניסה מהירה לשוק".

"ל-Nujira טכנולוגיות בעלות פוטנציאל גבוה, וטכנולוגית ה-ET תגיע לשיעור של 100% בטלפונים חכמים מבוססי LTE ב-2014. אנחנו נרגשים להיות השותפים של החברה ולתמוך בה בייצור NCT-L1300 . השבבים של Nujira משלבים תקשורת אלחוטית ואנרגיה חכמה, שני תחומים הנמצאים בצמיחה וגדילה משמעותיים בטאואר- ג'אז", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז.