"יורומאני": בנק הפועלים הוא הבנק הטוב ביותר בישראל

המגזין הכלכלי והפיננסי "יורומאני" (Euromoney) בחר בבנק הפועלים כ"בנק הטוב ביותר בישראל", זו השנה השנייה ברציפות

המגזין הכלכלי והפיננסי "יורומאני" (Euromoney) בחר בבנק הפועלים כ"בנק הטוב ביותר בישראל", זו השנה השנייה ברציפות. כך נמסר היום מהבנק.

בטקס חלוקת הפרס שנערך בלונדון אמר קלייב הורווד, העורך הראשי של "יורומאני": "בנק הפועלים ממשיך לבסס את מעמדו כבנק הגדול ביותר, הטוב ביותר, ואולי הבטוח ביותר בישראל. במונחים אבסולוטיים, הרווח הנקי של הפועלים לשנת 2012 היה גדול יותר מהבנקים השני והשלישי בגודלם (לפי נכסים) והסתכם בסך 2.5 מיליארד שקל. גם שיעור התשואה להון 10.1% היה טוב משל המתחרים. הפועלים מוביל גם ביחס הלימות הון עם 15.7%."

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, אמר: "בנק הפועלים שמח לקבל הכרה חשובה זו מטעם כתב-עת גלובלי יוקרתי. התואר "הבנק הטוב ביותר בישראל ", בו אנו זוכים זו השנה השנייה ברציפות מצביע על ההכרה הבינלאומית במצוינותו של הבנק ובהישגיו המרשימים. אנו גאים מאוד על ביצועינו הפיננסיים בשנים האחרונות, ולא פחות מכך - על הישגינו במתן מענה על צרכי לקוחותינו ותמיכה במשק הישראלי. בנק הפועלים מוביל את המערכת הבנקאית בישראל. ביצוע מדויק של התוכנית האסטרטגית שלנו יחזק את היכולת שלנו לשמור על מנהיגות זו גם בעתיד ".

במקביל לבנק הפועלים, בנק ההשקעות גולדמן סאקס זכה להיבחר זו השנה השנייה ברציפות לבנק ההשקעות הטוב בישראל, וכן התכבד בתואר בנק ההשקעות הטוב בעולם.

הבחירה בגולדמן סאקס בישראל נומקה בשל הרקורד המוצלח שלו בשלל מוצרים בשנה האחרונה. הדבר בלט במיוחד בתחום ההנפקות, בהם שימש הבנק כחתם בהנפקה של דלק לוגיסטיקה בארה"ב.

פרסי "יורומאני" מחולקים זו השנה ה-23 ברציפות, ונחשבים לאות הצטיינות חשוב בענפי השירותים הפיננסיים ברחבי העולם. יותר מ-600 בנקים, בתי השקעות וגופים פיננסיים מובילים בעולם הגישו השנה את מועמדותם לפרסים. צוות המחקר הייעודי של Euromoney דירג את כל ההגשות לפי גורמים כמותיים ואיכותיים כגון KPIs , יחסים פיננסיים וחדשנות כדי לבחור את הזוכים בפרס.