פימי: עסקת אל-על לא נסגרת עקב המו"מ מול העובדים

פימי מסרה הבוקר לאל-על הודעה על הארכת התקופה להשלמת התנאים המתלים לביצוע העסקה ב-45 ימים נוספים החל מה-16 ביולי

קרן פימי של ישי דוידי נותנת להנהלת חברת אל על ארכה נוספת להשלמת המו"מ מול העובדים.

פימי מסרה הבוקר לאל-על הודעה על הארכת התקופה להשלמת התנאים המתלים לביצוע העסקה ב-45 ימים נוספים החל מה-16 ביולי (דהיינו עד ליום 29 באוגוסט 2013) וזאת בהתאם להוראות ההסכם.

בהודעתה מסרה פימי כי לאור ההתקדמות האיטית במו"מ להסכם קיבוצי חדש בין החברה לבין עובדיה וכיוון שחתימה על הסכם קיבוצי כאמור לשביעות רצונה של פימי מהווה תנאי מתנאי סגירת עסקת ההשקעה, מעריכה פימי כי קלושים הסיכויים שעסקת ההשקעה תוכל להתבצע במועד הקבוע בהסכם ההשקעה ועל מנת לתת סיכוי לאפשרות סגירת העסקה, מאריכה פימי את ההסכם.

בהודעה ציינה פימי כי על אף הארכה זו ומפאת החשיבות שמייחסת פימי לחברת אל על, שהינה מהחברות החשובות למשק הישראלי ולאור הערכתה בדבר הסיכוי הנמוך להתממשות העסקה על פי הסכם ההשקעה, מאפשרת פימי לחברה, למרות האמור בהסכם ההשקעה, לפנות, לנהל מו"מ ואף לסגור עם כל משקיע אחר שיהיה מוכן להשקיע בחברה (במקביל לפימי או אף במקומה).

אל-על, הנמצאת בשליטת משפחת בורוביץ' ומנוהלת על-ידי אליעזר שקדי, חתמה על הסכם עם קרן פימי, לפיו תשקיע הקרן של ישי דוידי בחברה עד 75 מיליון דולר, בתמורה להקצאה של כ-48% ממניותיה. הסכם זה מותנה בהתקיימות של כמה תנאים מתלים, אשר העיקרי שבהם הוא הגעה להסכם עבודה קיבוצי חדש עם עובדי החברה.