טאואר חתמה על חוזה עם לקוח קיים במאות מיליוני דולרים

טאואר הודיעה על הרחבת היחסים העסקיים עם חברת IR עם חתימה על הסכם ל-7 שנים במסגרתו תייצר טאואר משפחת מוצרים חדשה עבור IR במפעלה שביפן ובנוסף תייצר מוצרים נוספים אחרים במפעל Fab2 שבמגדל העמק

טאואר הודיעה היום (ב') על הרחבת היחסים העסקיים עם חברת IR (International Rectifier) עם חתימה על הסכם ל-7 שנים במסגרתו תייצר טאואר משפחת מוצרים חדשה עבור IR במפעלה שביפן (Fab 4) ובנוסף תייצר מוצרים נוספים אחרים במפעל Fab2 שבמגדל העמק.

IR בחרה להרחיב את היחסים העסקיים עם טאואר לאחר היסטוריה משותפת רבת שנים והצלחה מוכחת של העברת טכנולוגיות ושיתופי פעולה מקצועיים עם היחידה העסקית TOPS (Transfer Optimization and Process Services) של טאואר.

"לאורך שנים אנו נהנים מקשרים חזקים וקרובים עם טאואר, שבאו לידי ביטוי גם בהענקת אות ספק השנה לשנת 2012 לפי קריטריונים של עמידה ביעדים עסקיים משותפים, גמישות יצור ומענה לצרכינו. בהתאם לחזון החברה להיות היצרן העצמאי המוביל של מעגלים משולבים ייחודים, טאואר ממשיכה לספק לנו מענה לדרישותינו העסקיות והטכנולוגיות ואנחנו שמחים איתם להרחיב את יחסינו איתם עם חתימת חוזה זה", אמר אולג קאיקין, מנכ"ל IR.

"אין הצהרת כוונות גדולה מזו, כאשר לקוח מוביל, לא רק מרחיב ומאריך את החוזה איתנו אלא בוחר להגדיל באופן משמעותי את נפח פעילותו ואת משך השותפות איתנו. מראשית ימיה מוצבה IR כמובילה בתחום Power Analog. אנו מצפים לעוד שנים רבות נוספות של עשייה משותפת תוך המשך הגנה על הקניין האינטלקטואלי של החברה, כמו על זה של שאר לקוחותינו", אמר ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר.

ההסכם הנוכחי מהווה את אחד ההסכמים המשמעותיים עבור החברה והוא משקף הכנסות של מאות מיליונים רבים של דולרים. על פי הערכות בשוק, מדובר בהכנסות של 50-70 מיליון דולר בשנה בין השנים 2014 ל-2020.