כלל פיננסים: מזור רובוטיקה עשויה להירכש תוך שנתיים

כלל פיננסים חוזרים על המלצת "קנייה" למניית החברה בפרמיה נאה על מחיר הפתיחה הבוקר: "החדירה עם מערכת הרנסנס אל תוך שוק ניתוחי עמוד השדרה בארה"ב צוברת תאוצה"

בכלל פיננסים מנפקים היום (ד') סקירה אוהדת על מזור רובוטיקה , שהשלימה לאחרונה הנפקה בארה"ב, ומעריכים כי החדירה של מזור עם מערכת הרנסנס אל תוך שוק ניתוחי עמוד השדרה בארה"ב צוברת תאוצה אשר עשויה להתרגם להמשך העלייה במכירות. "המשך גידול במכירות עשוי להערכתנו למשוך קונה לחברה ואנו מחשבים לראשונה פרמיית מיזוגים ורכישות לשווי", כותב ד"ר יואב קידר, יועץ מומחה לתחום הביומד במערך המחקר של כלל פיננסים.

בשורה התחתונה, נותרים בכלל פיננסים בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 25 שקל למניה, פרמיה של 17% על מחיר הבסיס הבוקר בבורסה.

ד"ר קידר מסביר בנוגע למכירות מערכת הרנסנס כי הערכה על הכנסות של 40 מיליון דולר ב-2015 עשויה להימצא שמרניות. "צפי המכירות לשנה הנוכחית עומד על 20 מיליון דולר ממכירות רובוטים ומתכלים, הצפי ל-2014 על 30 מיליון דולר והצפי ל-2015 על 40 מיליון דולר. עקומת חדירה חיובית למערכת עשויה להיות תלולה יותר ב-2015 כך ש-40 מיליון הינו מספר שרירותי במודלים בשלב הנוכחי", כותבים בכלל פיננסים.

לסיכום, כותבים בכלל פיננסים כי "מזור בתקופה מעניינת. היכולת של הסיפור השיווקי לפרוץ בארה"ב בשנתיים הבאות עשויה להביא רוכש פוטנציאלי. אנו גוזרים מחיר יעד לפי תמהיל המורכב מ-75% מכפיל מכירות ממוצע לענף של 7 על 30 מיליון דולר ב-2013 (חברות מידקאפ צומחות במכשור) ו-25% של שווי רכישה משוער של 350 מיליון דולר לחברה. זהו השווי ששילמה קובידיאן על חברת הניווט הישראלית SuperDimension".