סופרפליי תמליץ לנוסעים מתמידים על המלונות הכי משתלמים

הסטארט-אפ הישראלי נכנס לתחום בתי-המלון ומציע השוואת מחירים לפי מועדון הלקוחות אליו משתייך הנוסע ■ "נציע למשתמש מלונות שרלבנטיים לו ספציפית"

חברת הסטארט-אפ הישראלית Superfly, שהקימו ב-2010 יונתן מאירי וצביקי כהן, נכנסת לתחום הזמנת בתי-מלון ותאפשר להזמין חדר תוך התחשבות במועדוני הלקוחות והנוסע המתמיד של המשתמש.

החברה פועלת כבר מספר שנים בתחום מועדוני הנוסע המתמיד ולמעשה איפשרה למשתמשים בתחום לנהל בצורה חכמה וטובה יותר את הנקודות והמיילים שצברו לאורך הזמן. כך, היא איפשרה לערוך חיפוש והשוואת מחירים בין טיסות שונות, בהתבסס על צבר הנקודות והמיילים של כל משתמש ומשתמש.

כעת, כאמור, החברה נכנסת לתחום בתי-המלון ותאפשר שחבר במועדוני לקוחות של בתי-מלון לנצל בצורה טובה יותר את הנקודות שצבר.

"בנינו אפליקציית מובייל שתאפשר למצוא מלונות שיותר רלבנטיים ספציפית אליך כנוסע מתמיד", מסביר מאירי. "אם אתה נוחת בניו-יורק ואף פעם לא היית שם, אז האפליקציה תראה לך איפה אנשים עם סטטוס Gold בחברת התעופה דלתא, כמו שלך יש, ישנים בדרך-כלל. אם אתה חבר במועדון של מלונות Merriot, אז האפליקציה עשויה להמליץ לך על דיל במלון הזה שיחסוך לך כסף וינצל את החברות שלך במועדון".

מאירי מבהיר כי "אנחנו לא אפליקציית הזמנת חדרים לבתי-המלון היחידה שיש, אבל אנחנו כן נותנים יותר שכל למשתמש, בכך שאנחנו מסתכלים על המידע שצברנו עד כה כדי להבין מה נכון בעבור הנוסע המתמיד".

מאז שהושק שירות הנוסע המתמיד של סופרפליי, נרשמו לשירות מאות אלפי משתמשים. לפני כחצי שנה השיקה החברה כלי שמאפשר לאנשים לא רק להסתכל על נקודות הנוסע המתמיד שלהם, אלא על כל ההזמנות שהם עשו עד היום על בסיס כרטיסי טיסה שהגיעו למייל, וכך לעשות סדר ולהתנהל נכון יותר.

המודל העסקי של אפליקציית השוואת חדרי המלון מתבסס על שיתופי-פעולה שונים עם חברות תעופה ובתי-מלון. כך, מסביר מאירי, "חברת תעופה שמשיקה קו חדש מלוס אנג'לס ללונדון, אז במקום לפרסם בכל מקום את הקו החדש, יכולה להיעזר במידע שלנו כדי לטרגט את מי שטס על הקו הזה דרך הפלטפורמה שלנו, אבל לא דרכה".

כדי להתחזק בתחום תחרותי של ממש, סופרפליי גייסה לאחרונה את ג'קי לאברמי, לשעבר מנהלת פיתוח עסקי באתר התיירות המוביל kayak, והיא מונתה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בסטארט-אפ הישראלי. לצד הניסיון של לאברמי בתחום, עם משקיעי החברה נמנה ג'ף קלארק, דירקטור באתר התיירות Orbitz, ולצידו נמצא גם האנג'ל הישראלי גיגי לוי.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.