לקראת דוחות בבילון מחר: "סביר מאוד שנראה מימושים"

בבילון תסכם מחר את הרבעון השני של השנה ■ האנליסט בני דקל מבנק אגוד: "מי שעובר על המספרים היבשים יחשוב שזה דוח רע" ■ פעיל בשוק: השער הנוכחי גבוה; ללא בשורות נחזה בירידות שערים

בבילון עתידה לסכם מחר (ב') את הרבעון השני של 2013, ו"גלובס" שוחח עם בני דקל, אנליסט מסחר בנק אגוד, ועם עוד פעיל מרכזי בשוק על מנת לנסות ולהבין מה יקבל השוק מחר בין שורות הדוח.

על-פי דקל, הכנסות החברה יצמחו בשיעור זניח לעומת הרבעון המקביל - 2% בלבד וירידה של 9% לעומת הרבעון הראשון של השנה. גם הרווחיות התפעולית צפויה להיות נמוכה יותר משמעותית מהרבעון הראשון - ירידה של 10 מיליון שקל או 6 מיליון שקל ברווח הנקי.

עם זאת, דקל מעריך כי הבשורה הגדולה של הדוח הנוכחי נעוצה בעבודה כי לאחר כל השינויים מול גוגל, בבילון חוזרת לצמוח - "נחיתה רכה", כהגדרת דקל.

- איך השוק יקבל את הדוח?

"מי שעובר על המספרים היבשים יחשוב שזה דוח רע אבל לפי נתוני Alexa מדובר בדוח טוב".

פעיל בשוק מעריך בשיחה עם "גלובס" כי "המניה עלתה ב-15% מתחילת השנה ובכמעט 6% מתחילת החודש. אני מעריך שנראה דוח 'משעמם' של בבילון, ללא כל בשורות משמעותיות, ולכן סביר מאוד שנראה מימושים לאחר פרסום הדוח. יש לזכור כי החברה חילקה דיבידנד משמעותי והשער הנוכחי שלה, מתואם דיבידנד, גבוה יחסית. המשקיעים במניה, שידועה בתנודתיות שלה, מצפים לבשורות ואם הם לא יקבלו אותן - נחזה בירידות שערים".