עובדי סלקום הפגינו מול ביתו של המנכ"ל ניר שטרן

עובדי סלקום מחריפים את המאבק בעניין התאגדות העובדים: "קריאת השכמה לניר שטרן שהוועד כאן כדי להישאר" ■ סלקום: "ניסיון של ועד הפעולה להפעיל לחץ"

עובדי סלקום מחריפים את המאבק בהנהלת החברה בעניין התאגדות העובדים, וכמו שעשו בזמנו עובדי פלאפון, גם הם מתחילים היום (א') בהפגנות מול ביתו של מנכ"ל החברה ניר שטרן ביהוד. כ-20 מעובדי החברה הגיעו הבוקר לשכונת מגוריו של שטרן וקראו לו להכיר בוועד העובדים.

העובדים הניפו שלטים וקראו לשטרן לצאת מביתו, לשוחח איתם ולפתוח עמם בשיחות על הסכם קיבוצי שיטיב עם עובדי החברה.

"ניר שטרן מעדיף אותנו שקטים, כנועים וצייתנים, בשעה שהוא ממסמס את התארגנות העובדים", אמר אחד המפגינים. "אבל לעובדים יש תוכניות אחרות - וקולם עוד יישמע - על אפה ועל חמתה של ההנהלה".

בין נציגות העובדים לבין ההנהלה פרץ ויכוח, לאחר שהעובדים טענו כי הגישו כ-400 טפסים מעל הנחוץ ליציגות, והם לא מקבלים את סירוב ההנהלה להכיר בוועד. הם הודיעו כי ימשיכו גם השבוע בהסלמת צעדי המחאה כנגד הנהלת החברה.

מיה יניב, יו"ר ועד עובדי סלקום-נטוויז'ן, מסרה הבוקר: "אנחנו לא ניתן להנהלה ולעומד בראשה להתעלם מאלפי העובדים המשוועים לשיפור התנאים שלהם. נדמה שהם שכחו שהעובדים הם מנוע ההצלחה העיקרי האחראי לצמיחתה של החברה. זוהי קריאת השכמה לניר שטרן שהוועד כאן בכדי להישאר. הוא לא רק האינטרס של העובדים - אלא של החברה כולה".

מסלקום נמסר כי "מדובר בניסיון של חברי ועד הפעולה להפעיל לחץ להכיר בהסתדרות כארגון יציג בקבוצה, למרות שהיא אינה מחזיקה בשליש הנדרש בהתאם לחוק. הקבוצה מכבדת את זכות עובדיה להתאגד ותכבד את יציגות ההסתדרות אם יוצג השליש הנדרש על-פי החוק".