הערכות: שותפו של מיכאל גולן בוחן רכישת סלקום

גזבייה ניאל, שותפו של גולן (30%) בגולן טלקום, קיבל הצעה מבנק ההשקעות לאזאר לרכישת השליטה בחברת הסלולר מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר ■ גורם בכיר המקורב לניאל וגולן: הפנייה הונחה על השולחן ונשקלת ברצינות

האם איל התקשורת הצרפתי גזבייה ניאל ובעל השליטה בגולן טלקום מיכאל גולן מעוניינים להרחיב את עסקי התקשורת שלהם בישראל? ל"גלובס" נודע שהשניים קיבלו הצעה לרכישת השליטה בסלקום, וכי היא נשקלת ברצינות. ההצעה הונחה על השולחן ככל הנראה דרך בנק ההשקעות לאזאר.

אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, בעלת השליטה בסלקום, מכחישה שסלקום עומדת למכירה, ואולם גורם בכיר המקורב לניאל וגולן מאשר שפנייה כזאת אכן הונחה על שולחנו והיא נשקלת ברצינות.

נציין, כי בשנה האחרונה עלתה מספר פעמים האפשרות שבשל הבעיות הפיננסיות הקשות של אי.די.בי, היא תמכור חלק מהחברות שבהן היא מחזיקה, כולל סלקום. ואולם, פניות כאלה לא הגיעו לכדי הבשלה בין היתר בשל המחירים הגבוהים שדרשה אי.די.בי עבור חברת הסלולר שבבעלותה. יחד עם זאת, סלקום מהווה אחד ממרכזי הרווח העיקריים של אי.די.בי, ולכן ספק אם זה יהיה הדבר הנכון מבחינתה למכור את סלקום בעת הזו.

גזבייה ניאל הוא הבעלים של קבוצת התקשורת פרי בצרפת, והוא שותפו (30%) של מיכאל גולן, הבעלים של גולן טלקום. מיכאל גולן מסר: "אין תגובה".