אליום מזנקת ב-13%: קיבלה אישור FDA לשיווק מוצר

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל: "אנו מאמינים כי המוצר, שהוא בעל יתרונות קליניים ברורים, ייצור ערך למטופלים, לרופאים, למערכת הבריאות, למבטחים ולבעלי המניות"

חברת אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, דיווחה הבוקר כי קיבלה אישור FDA למוצר ה-EndoFast Reliant SCP שפיתחה, המיועד לטיפול בצניחת איברים ועיגון רקמות ברצפת האגן הנשי בגישה לאפרוסקופית (זעיר פולשנית בטנית).

לדברי אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל: "אנו שמחים על כך שמוצר נוסף וחשוב שלנו אושר לשיווק בארה"ב ומדובר באבן-דרך מאוד משמעותית עבורנו. קבלת האישור תוך זמן קצר יחסית מדגישה שוב את יכולתנו במסחור טכנולוגיה וקניין רוחני. אנו מאמינים כי המוצר, שהינו בעל יתרונות קליניים ברורים, ייצור ערך למטופלים, לרופאים, למערכת הבריאות, למבטחים ולבעלי המניות של החברה. המוצר החדשני של החברה מאפשר לרופא המטפל עיגון אופטימאלי של הסיכה ביחס לפתרונות של חברות מתחרות. כמו כן, מוצרי החברה מאפשרים לרופא המטפל לבחור מבין שתי גישות זעיר פולשניות לטיפול בצניחת איברים ברצפת האגן הנשי".

קבלת אישור FDA עבור מוצר נוסף של קו המוצרים היחודי לטיפול בצניחת איברים ברצפת האגן הינה תוצאה של מימוש האסטרטגיה העיסקית של אליום לשנים הבאות, בה פועלת החברה למינוף הטכנולוגיה הייחודית של פלטפורמת סיכת העכביש שפותחה על ידה. הסיכה, המיועדת לעיגון לרקמות רכות פונה גם ליישומים נוספים, זאת במטרה להרחיב את השוק העסקי הפוטנציאלי של הטכנולוגיה. כעת, בכוונת החברה להתחיל בקרוב ביצור סדרות קטנות ובשימוש קליני ומסחרי מבוקר.

אישור זה מצטרף לאישור FDA של החברה מאפריל 2008 לגבי מוצר ה- EndoFast Reliant System של החברה לטיפול בצניחת איברים המבוססת על הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה החברה לחיבור ולתמיכה ברקמות רכות.