אנדימד קיבלה אישור בקנדה לשיווק המוצר הביתי החדש

המוצר הביתי קיבל לאחרונה גם אישור מכירה באירופה ■ מוצר ה-Newa מיישם את הטכנולוגיה של אנדימד, ה-3DEEP, במכשיר זעיר המיועד להפחתת קמטים והצערת עור הפנים

אנדימד , המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), מדווחת על קבלת אישור משרד הבריאות הקנדי, המתיר את שיווקו בקנדה של המוצר הביתי אותו פיתחה החברה, ה-Newa, המיועד בעיקר להפחתת קמטים והצערת עור הפנים.

מוצר ה-Newa אושר בקנדה כמוצר רפואי אסתטי תחת סיווג Class III, ומצטרף לאישורי השיווק של שני המוצרים המסחריים של אנדימד מדיקל לשוק המקצועי, ה-Endy Med PRO וה-Endy Med Glow/Pure, המאושרים אף הם לשיווק ומכירה בקנדה. אנדימד מדיקל נערכת להתחלת מכירות בשוק הביתי בקנדה ותחל כעת בשלבי היערכות לשיווק ומכירה בקנדה באמצעות מפיצים.

אישור המכירה בקנדה למוצר הביתי התקבל כחודשיים לאחר קבלת אישור המכירה למוצר ה-Newa גם באירופה. בכך נכנסה אנדימד מדיקל לראשונה למכירות בשוק הביתי, שוק משמעותי נוסף עבורה, לאחר שעד לא מכבר מכרה את מוצריה בשוק המקצועי בלבד, ובכלל זה לקליניקות פרטיות, רופאי עור, רופאים כלליים וקוסמטיקאיות. אנדימד מדיקל אף הגישה ל-FDA בקשה לאישור המוצר הביתי בארה"ב, בקשה הנמצאת בשלבי בחינה מתקדמים.

אנדימד קיבלה לאחרונה הזמנה ראשונה בסך של כמיליון שקל למכשיר ה-Newa בסין.

מוצר ה-Newa מיישם את הטכנולוגיה של אנדימד מדיקל, ה-3DEEP, במכשיר זעיר המיועד לשימוש ביתי להפחתת קמטים והצערת עור הפנים, להבדיל מהמוצרים הנוספים הקיימים בחברה שהינם גדולים פיזית ומיועדים לקליניקות אסתטיות מקצועיות. עד היום בוצעו באמצעות הטכנולוגיה של אנדימד מדיקל יותר מ-50 אלף טיפולים, במאות מרכזים רפואיים וקוסמטיים בעשרות מדינות בעולם.

עוזי בלומנזון, מנכ"ל אנדימד מדיקל, אמר היום כי "אנחנו גאים מאוד על קבלת אישור המכירה למוצר הביתי החדש שלנו גם בקנדה, זאת בנוסף לאישור שהתקבל באירופה ולהסכם עליו חתמנו בסין. כניסתנו למכירות בתחום הביתי צפויה לשפר את יכולות המכירה של אנדימד מדיקל ולסייע בהמשך גידול במכירות".