דיווח: אפל תכריז על האייפון הבא ב-10 בספטמבר

כך לפי דיווח של הבלוג הטכנולוגי All Things D ■ הדגמים הבאים של אפל צפויים להיות אייפון 5c עם ביצועים בינוניים ומחיר זול יותר, לצד אייפון 5s שיגיע עם מפרט חומרה גבוה יותר מהדגם הנוכחי

לא יכולים להתאפק לקראת ההכרזה של האייפון הבא? הבלוג הטכנולוגי All Things D מדווח שאפל תקיים את האירוע השנתי שלה להכרזת האייפון כבר ב-10 בספטמבר.

הדגם הבא של אפל צפוי להיות אייפון 5c והוא יהיה מיועד לקטגוריית הסמארטפונים ברמת המחיר והביצועים הבינוניים. המכשיר מתוכנן להגיע עם מעטפת מפלסטיק ולא ממתכת כמו שהמשתמשים התרגלו לקבל בדגמים האחרונים. לצד האייפון 5c, ישנם הערכות שאפל גם תכריז על אייפון 5s שיגיע עם מפרט חומרה גבוה יותר מהדגם הנוכחי - אייפון 5.

האסטרטגיה של אפל מאז השקת האייפון, הייתה להפוך את הדגם הישן יותר למכשיר הזול יותר שהחברה מציעה למכירה. למשל, היום ניתן למצוא בחנויות את האייפון 4 ב-1,700 שקל ואת הדגם 4s ב-2,900 שקל. הדגם הנוכחי - אייפון 5 עולה כ-3,200 שקל. אם אפל אכן תשיק את האייפון 5c לצד דגם עם חומרה גבוהה יותר, האייפון הנוכחי יצטרך למצוא את מיקומו מבחינת מחיר בין שני הדגמים החדשים, בשביל להישאר רלוונטי.