הרכישה הגדולה ביותר של IBM בישראל: קונה את טראסטיר של שלמה קרמר בכ-630 מ' ד'

(עדכון) - מדובר ברכישה הגדולה ביותר של IBM בישראל אי-פעם ■ בטראסטיר הושקעו 10 מיליון דולר בלבד IBM תקים בישראל מעבדת תוכנה משותפת עם טראסטיר שתאגד כ-200 חוקרים ומפתחים

עוד אקזיט ישראלי: חברת IBM הודיעה על רכישת חברת אבטחת המידע הישראלית טראסטיר (Trusteer) של שלמה קרמר, המספקת פתרונות תוכנה המסייעים לארגונים להגן על עצמם בפני הונאות פיננסיות ואיומי אבטחה מתקדמים. לא נמסרו פרטים פיננסיים על העסקה, אך לפי הערכות מדובר בכ-630 מיליון דולר ועוד כמה עשרות מיליוני דולרים שישולמו כתגמול ישירות לעובדים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של השנה, בכפוף לעמידה בתנאי סגירה מקובלים.

מדובר ברכישה הגדולה ביותר של IBM בישראל אי-פעם. בטראסטיר הושקעו 10 מיליון דולר בלבד.

IBM תקים בישראל מעבדת תוכנה משותפת עם Trusteer להגנה מהתקפות סייבר והיא תאגד יותר מ-200 חוקרים ומפתחים משתי החברות שיתמקדו בפיתוח פתרונות לאיומי אבטחה מתקדמים, תוכנות זדוניות, מניעת הונאות פיננסיות ואבטחה בסביבת המובייל.

פתרונות התוכנה של Trusteer יכולים לזהות איומי אבטחה שאינם מזוהים ע"י תוכנות אבטחה מסורתיות - בסמארטפונים ובמחשבים נייחים. שבעה מתוך עשרת הבנקים המובילים בארה"ב ותשעה מתוך עשרת הבנקים המובילים בבריטניה משתמשים בפתרונות Trusteer כדי להגן על חשבונות לקוחותיהם מפני הונאות פיננסיות ומתקפות סייבר.

בין היכולות שמביאה Trusteer לפורטפוליו האבטחה של IBM: אבטחה כשירות באמצעות הענן, בנוסף לפתרונות IT מסורתיים לסמארטפונים וטאבלטים; הגנה מקיפה בפני הונאות פיננסיות ואיומים מתמידים מתקדמים.

"המומחיות של Trusteer והטכנולוגיה הייחודית שלה בהגנה על נקודות קצה בארגון ומניעת הדבקה של תוכנה זדונית יסייעו ללקוחות בכל מגזרי התעשייה לטפל באיומים ההולכים ומשתכללים אשר ניצבים בפניהם. נהיה מסוגלים מעתה להציע ללקוחותינו מספר שכבות הגנה כנגד התקפות מתוחכמות", אומר ברנדן האניגן, המנהל הכללי של חטיבת מערכות אבטחה ב-IBM.

לדברי מנכ"ל Trusteer מיקי בודאי, "הדרך בה ארגונים מגינים על הנתונים מתפתחת בקצב מהיר. ככל שההתקפות נעשות מתוחכמות יותר - הגישות המסורתיות לאבטחת הארגון ולנתונים בסביבת המובייל, אינן עונות יותר על הצרכים. Trusteer סייעה למאות ארגונים ובנקים גדולים ברחבי העולם להביס אלפי מתקפות מתוחכמות באמצעות פתרונות חדשניים, המשלבים מודיעין על איומי סייבר וטכנולוגיות בתחומי מחשוב ענן, המובייל וסביבת משתמש הקצה".

IBM יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין ברי לבנפלד, בן סנדלר, דוד רונס ונועם אנק ממשרד יגאל ארנון ושות'. טראסטיר יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין אשוק צ'נדרשיקר, נועה רוזנברג-סגלוביץ' ושרון אלוני ממשרד גולדפרב זליגמן ושות'".