מלאנוקס השלימה את רכישת קוטורה תמורת 82 מיליון דולר

קוטורה היא חברה פרטית העוסקת בפיתוח טכנולוגיית קישוריות מתקדמות בעזרת התקני סיליקון ■ איל וולדמן: "רכישה זו מחזקת את האסטרטגיה שלנו לספק פתרונות קישוריות מלאה מקצה לקצה עבור שרתים ואחסון"

חברת מלאנוקס הודיעה היום (ו') כי השלימה את רכישת קוטורה, חברה פרטית העוסקת בפיתוח טכנולוגיית קישוריות מתקדמת בעזרת התקני סיליקון אופטיים עבור יישומי רשת מהירים, תמורת 82 מליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות נוספות.

להערכת החברה, הרכישה תשפר את יכולתה של מלאנוקס לספק טכנולוגיות מובילות לפתרונות קישוריות מהירים, סקלאביליים ויעילים, וצפויה להגביר את היתרון התחרותי של החברה על מנת לעמוד בדרישות הגוברות של יישומי מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, מרכזי נתונים, מסדי נתונים, שרותים פיננסיים ואחסון.

מלאנוקס הודיעה בנוסף כי מיקומה הנוכחי של קוטורה במונטריי פארק, קליפורניה, ישמש כמרכז המחקר והפיתוח הראשון של מלאנוקס בארצות הברית.

"רכישת קוטורה מקנה לנו גישה לטכנולוגיית הפוטוניקה בסיליקון שתאפשר לנו להמשיך ולפתח את הדור הבא של פתרונות הקישוריות הטובים ביותר לאינפיניבנד ואית'רנט בקצב 100 ג'יגהביט לשנייה ומעבר", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "רכישה זו מחזקת את האסטרטגיה שלנו לספק פתרונות קישוריות מלאה מקצה לקצה עבור שרתים ואחסון".

נזכיר, לפני פחות מ-3 חודשים מלאנוקס הודיעה כי היא תמחק את מניותיה מהמסחר בבורסה בת"א, ותמשיך להיסחר רק בבורסת הנאסד"ק בוול סטריט. מאז תחילת השנה מניית החברה השילה מערכה יותר מ-30%.