פרטנר וישראכרט ישיקו יחד כרטיס אשראי וארנק אלקטרוני

כרטיס Orange one ישלב הטבות ללקוחות בארץ ובחו"ל ואפשרות לתשלום בשיטת ארנק אלקטרוני, בה התשלום מבוצע דרך הסלולר בטכנולוגיית NFC

נחתם הסכם עקרונות בין פרטנר וישראכרט להשקת כרטיס אשראי שייקרא Orange one. כרטיס האשראי ישלב בין הטבות שיינתנו ללקוחות בארץ ובחו"ל לבין אפשרות לתשלום בשיטת ארנק אלקטרוני, בה התשלום מבוצע דרך המכשיר הסלולרי בטכנולוגיה שנקראת NFC. החברות יתחילו בהנפקת הכרטיס בשבועות הקרובים.

בהודעה שפרסמו היום (א') שתי החברות הם מדווחות כי כרטיס האשראי החדש יעניק הנחות להופעות מוזיקה בינלאומיות, ברשתות קניות בחו"ל, בהזמנת מט"ח, מבצעים משתנים בדיוטי פרי, יחס המרה משופר לאל-על ובריטיש איירווייז ועוד. כמו כן יינתנו הנחות למופעי סטנד-אפ, מוזיקה, הצגות תיאטרון, 1+1 לכרטיסי קולנוע, 1+1 למשחקי ליגת העל בכדורסל ובכדורגל ועוד. בנוסף תעלה אפליקציה ייעודית מבוססת מיקום לטובת השירות.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, מסר כי "המיזם מעצים ומאחד את הנכסים של כל אחד מהשותפים - טכנולוגיה מתקדמת, שירות מקצועי, בינלאומיות וחדשנות, תוך שילוב של יוקרה ואיכות. שיתוף-הפעולה של שני שחקנים בולטים במשק הישראלי בעלי יכולות מוכחות בתחומם ובעלי תודעת שירות גבוהה מייצר ערך מוסף ומבדל בעולם הצרכני".

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, ציין: "השקת כרטיס אשראי יוקרתי ובינלאומי של Orange ושילוב קדמה טכנולוגית וחדשנות, אשר באה לידי ביטוי בתשלום באמצעות הסלולר, מאפיין את העידן החדש בעולם הצרכני. שיתוף-הפעולה הייחודי עם Orange יעניק ללקוחות אפשרות ליהנות מהטבות ייחודיות".

בעלי כרטיס האשראי אשר ישלמו באמצעותו את החשבון הסלולרי מעל ל-149 שקל למנוי יוכלו להצטרף למועדון Orange one וייהנו משירות אישי בכל הערוצים - כוכבית ייעודית, sms, כתובת מייל ו-chat live ומהנחה קבועה של 18% במגוון רשתות.